اسکندریون: تیم‌های واترپلو و شنا به بازی‌های ساحلی آسیا اعزام می‌شوند

سرپرست دبیری فدراسیون شنا اعلام کرد که تیم‌های واترپلو و شنای ایران به بازی‌های ساحلی آسیا به میزبانی چین اعزام خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  حمید اسکندریون سرپرست دبیری فدراسیون شنا در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا، اظهار داشت: مسابقات بازی‌های ساحلی آسیا قرار است در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در شهر سانیا چین برگزار شود و کمیته ملی المپیک نیز تیم‌های واترپلو و شنا را برای اعزام به این مسابقات انتخاب کرده‌اند.

وی افزود: تیم واترپلو ما در دوره قبلی این رقابت‌ها بر روی سکو رفته و امیدواریم که در مسابقات پیش رو نیز بتوانیم با کسب نتایج خوب بر روی سکو برویم.

اسکندریون گفت: تیم شنا نیز همیشه در آسیا حرف برای گفتن داشته و اگر تمرینات خوبی داشته باشد، می‌تواند در این رقابت‌ها نیز موفق ظاهر شود.

سرپرست دبیری فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در خصوص ترکیب تیم‌های اعزامی به مسابقات بازی‌های ساحلی آسیا، خاطرنشان کرد: تیم واترپلو ایران در آسیا مقام سوم را بدست آورده و همین تیم چارچوب خودش را نیز تا کنون حفظ کرده است.

وی افزود: چند بازیکن جوان نیز به این تیم اضافه شده که کیفیت فنی بسیار خوبی دارند و امیدواریم با این ترکیب، تیمی بهتر و قدرتمندتر روانه مسابقات کنیم.

اسکندریون ادامه داد: تیم واترپلو در حال حاضر در استخر روباز مجموعه انقلاب تمرین می‌کند. شرایط سختی وجود دارد و ما منتظریم که وضعیت کرونا در کشور بهبود پیدا کند تا بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی، برای آماده‌سازی تیم‌هایمان داشته باشیم.

وی ادامه داد: در صورت بهبود اوضاع در صدد هستیم تا برای تیم واترپلو دیدارهای دوستانه تدارک ببینیم.

وی در مورد ترکیب تیم اعزامی شنا به بازی‌های ساحلی آسیا، تاکید کرد: کادرفنی این تیم به صورت اولیه شناگرانی از رشته استقامتی و آب‌های آزاد انتخاب کرده‌اند تا به تمرین بپردازند. قصد داریم در بهمن ماه یک مسابقات انتخابی برگزار کنیم و ۲ نفر اعزامی به مسابقات مشخص شوند.

اسکندریون خاطرنشان کرد: شناگران ما در حال حاضر در استخر مجموعه آزادی تمرین می‌کنند و ما قصد داریم که در صورت امکان استخر ۹ دی را نیز برای تمرین فعال کنیم.

سرپرست دبیری فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پایان، گفت: از ورزشکاران و مردم تقاضا دارم تا با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی هر چه زودتر این بیماری را از کشور خارج کنند تا زندگی به روال عادی برگردد.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب