اسکندریون: جام شنای آذربایجان انتخابی تیم‌ملی نوجوانان است

مدير تيم هاي ملي نوجوانان و مسئول برگزاری رقابت های شنای جام آذربایجان گفت: این رقابت ها که در رده سنی زیر 15 سال برگزار می شود، حکم انتخابی تیم ملی نوجوانان را دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیو شنا، شیرجه و واترپلو؛ عضو کمیته فنی شنا گفت: دومین جشنوراه مسابقات زیر ۱۰ سال به مناسبت گرامیداشت هفته کرامت در زنجان برگزار می شود. حدود ۳۰ تیم از کل کشور در این مسابقات شرکت می کنند. تقریباً از ۲۵ استان در این رقابت ها نماینده داریم.

وی افزود: هدف از برگزاری مسابقات جذب و شناخت استعدادهای شنای نونهالان کشور است. این مسابقات به صورت جشنواره ای و نیمه رقابتی برگزارمی شود. ویژگی این مسابقات برگزاری چندین رشته تیمی و انفرادی از مواد مختلف شنا است که چهارم و پنجم شهریور ماه برگزار می شود. این رقابت ها بیشتر در راستای اهداف افزایش سطح تکنیکی و مهارت نونهالان است.

اسکندریون خاطرنشان کرد: مسابقات دیگر هم جام آذربایجان است که در هفتم شهریور در رده سنی زیر ۱۵ سال و استخر مسافت کوتاه ۲۵ متر برگزار می شود. ویژگی این رقابت ها انتخاب شناگران برای تیم های ملی نوجوانان و شرکت در اردوی آمادگی جمع بوشهر است. این اردو در مهر ماه برگزار می شود. با توجه به آمادگی شناگران در این مسابقات انتظار کسب رکوردهای جدید شنا پیش بینی می شود.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب