اسکندریون: در مسابقات شنا انتخابی تیم ملی از سامانه استعدادیابی فدراسیون رونمایی می‌شود

دبیر فدراسیون شنا گفت: مسابقات شنا مسافت کوتاه انتخابی تیم ملی همراه با رونمایی از سامانه استعداد یابی فدراسیون شنا به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات شنا مسافت کوتاه جهت انتخاب نفرات تیم ملی به منظور حضور پرقدرت در رقابت های کاپ شنا قطر و آماده سازی جهت مسابقات داخل سالن آسیا و مسابقات ابوظبی ضمن تمکین از شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، روزهای شنبه و یکشنبه سوم و چهارم مهر ۱۴۰۰ با حضور حدود ۱۰۰ شناگر به میزبانی هیات شنا استان زنجان برگزار شود. این مسابقه اولین مسابقه رسمی بعد از کرونا است که با مجوز فدراسیون پزشکی برگزار خواهد شد. حمید اسکندریون دبیر فدراسیون شنا در این خصوص گفت:

با توجه به شرایط کرونایی وتعطیلی استخرها انتظار چنین استقبالی در این سطح نداشتیم که نشان دهنده  تمرین و فعالیت شناگران نخبه کشور است و امیدوارم سطح کیفی مسابقات نیز مناسب و در حد انتظار باشد.

وی ادامه داد: در این مسابقات برای اولین بار از سامانه استعدادیابی فدراسیون شنا رونمایی خواهد شد و با راه اندازی این سامانه در تمامی مسابقات کمیته استعدادیابی حضور پیدا کرده و پس از ارزیابی و پیکر سنجی همه شرکت کنندگان تمامی مشخصات شرکت کنندگان را ثبت خواهد کرد.

اسکندریون در پایان افزود: هدف این سامانه شناسایی، حفظ و نگهداری و زیر نظر گرفتن شناگران مستعد است که در آینده بتوانند با برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت برای این شناگران در رویدادهای پیش رو همچون بازیهای آسیایی و المپیک حضور شایسته داشته باشند.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب