اسکندریون: شناگران ایران تیر ماه عازم کرواسی می‌شوند

رئیس کمیته فنی شنا گفت: شناگران ایران تیر ماه عازم مرحله دوم مسابقات کسب سهمیه المپیک به‌میزبانی کرواسی می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حمید اسکندریون در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: نخستین مرحله رقابت‌های ورودی المپیک به‌میزبانی مالزی برگزار شد. با توجه به برنامه‌ریزی‌های در نظر گرفته‌ شده در این رقابت‌ها شرکت داشتیم. در این رقابت‌ها سهمیه ورودی کسب نکردیم اما از عملکرد شناگران راضی هستیم و به هدف‌هایی که طراحی کرده بودیم تا حدودی رسیدیم.

وی افزود: مرحله دوم مسابقات کسب سهمیه المپیک و ورودی رقابت‌های جهانی به‌میزبانی کرواسی برگزار خواهد شد. تمام تلاش ما این است که در مسابقات کرواسی رکوردهای ورودی المپیک و مسابقات جهانی را به دست بیاوریم.

رئیس کمیته فنی شنا ادامه داد: در مسابقات مالزی “بنیامین قره‌حسنلو” چند صدم ثانیه تا سهمیه ورودی کم داشت. او در رقابت‌های تهران نیز رکورد ورودی B مسابقات جهانی را کسب کرد اما این مسابقات زیر نظر فینا نبود، با وجود این، امید زیادی داریم که سهمیه‌های جهانی را به دست بیاوریم.

اسکندریون گفت: “سینا غلامپور” نیز از شناگران خوبی است که امید داریم که سهمیه ورودی رقابت‌های جهانی را به دست بیاورد. او تیر ماه در مسابقات سنگاپور شرکت خواهد کرد. شناگران دیگر نیز تمرینات پرفشاری را دنبال می‌کنند و همگی در تلاش هستند تا در مسابقات پیش‌رو سهمیه‌های ورودی جهانی را به دست بیاورند.

وی یادآورشد: شناگران به‌صورت غیرمتمرکز در شهرهای خودشان تمرین می‌کنند. هفته آینده نیز با حضور تمامی شناگران ملی‌پوش اردوی یک‌هفته‌ای را در سرعین برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب