اسکندریون: کلیه برنامه های رشته‌ شنا در اسفند ماه ۱۳۹۸ لغو شد

رییس کمیته فنی شنا گفت: کلیه برنامه های مربوط به تقویم و تمرینات ملی پوشان رشته‌های شنا در اسفند ماه 1398  جهت رعایت مسایل ایمنی و سلامت ورزشکاران لغو شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حمید اسکندریون ریس کمیته فنی شنا ضمن اعلام لغو فعالیت‌های رشته شنا در ماه جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: متاسفانه این مسئله برای شنا کشورمان بسیار گران تمام شذ.

وی در ادامه تصریح کرد به دلیل انجام برنامه ریزی فصلی از ماه‌ها قبل، اسفند ماه بعنوان نقطه اوج شناگران مدنظر گرفته شده بود که عدم برگزاری مسابقات کشوری و استانی ضربه سنگینی برای شناگران و مربیان بوجود آورده است که امیدوارم این عزیزان با صبر و بردباری از این چالش عبور نمایند.

رئیس کمیته فنی شنا افزود: چهار تن از شناگران ملی پوش واجد شرایط کسب ورودی المپیک قرار بود به مسابقات برون مرزی اعزام شوند که با توجه به شرایط فوق مقرر شد این رکوردگیری و اعزام در فصل جدید تمرین، خرداد ماه سال آینده صورت پذیرد.

همچنین با تصمیم کمیته فنی ‌شنا و موافقت ریاست محترم فدراسیون مرحله آخر لیگ ۹۸ به سال بعد موکول شد.

اسکندریون در پایان اشاره کرد: امیدوارم جامعه شنا با درایت و رعایت تمامی اصول پیشگیری و بهداشتی و با تمام قوا و انگیزه بالا، خود را برای مسابقات سال آینده آماده نمایند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.