اسیر غرور بازیکنان و قدرت تیم استرالیا شدیم/ باید مقابل برزیل جبران کنیم

سرپرست تیم واترپلو جوانان کشورمان شکست سنگین مقابل استرالیا را حاصل غرور بازیکنان، قدرت تیم استرالیا و جو سنگین ناشی از حضور پرشمار تماشاگران حریف عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، نادر غفوری ضمن بیان این مطلب افزود: پس از برد روز گذشته مقابل ازبکستان، در بازی امروز به نظر می رسید خیال بازیکنان بابت حضور در جمع ١٢ تیم برتر جهان آسوده شده بود و به همین دلیل امروز مثل بازی با ازبکستان ظاهر نشدند و در مجموع بازی ضعیفی را ارائه کردند.

غفوری اضافه کرد: از سوی دیگر بازیکنان ما امروز بسیار مغرور بازی کردند و تصور نمی کردند مقابل حریفی نظیر استرالیا متحمل چنین شکست سنگینی شوند.

وی کم تجربگی و نداشتن دیدارهای تدارکاتی مقابل تیم های بزرگ خارجی را در ثبت چنین نتیجه ای تاثیرگذار عنوان کرد و اظهار داشت: متاسفانه در مرحله آماده سازی نتوانستیم دیدارهای تدارکاتی مناسبی را برگزار کنیم تا بازیکنان مقابل تیم های قوی بازی تحت فشار را تجربه کنند و به پختگی لازم برای میدان های بزرگ دست یابند.

سرپرست تیم واترپلو جوانان سطح بالای تیم استرالیا و سرعت بازی این تیم را غافلگیر کننده دانست و افزود: تیم ما در اکثر دقایق مسابقه تحت تاثیر بازی برتر حریف قرار داشت و تصور می کنم چنین میدان سختی تجربه خوبی برای بازیکنان کشورمان بود تا در مصاف با بازیکنان فیزیکی حریف سطح فنی بالاتری از واترپلو را تجربه کنند.

غفوری حمایت تماشاگران استرالیایی و جو سنگین ورزشگاه را در از دست رفتن تمرکز بازیکنان ایران تاثیرگذار دانست و اظهار داشت: بازیکنان تیم جوانان تابحال در مقابل این تعداد تماشاگر بازی نکرده بودند و این مسئله باعث شد تا کاملا تحت تاثیر جو ورزشگاه قراربگیرند و نتوانند برنامه های کادر فنی را پیاده کنند.

وی در خصوص دیدار فردا مقابل برزیل شانس جوانان کشورمان برای کسب جایگاه نهم تا دوازدهم جهان اظهار داشت: برزیل هم تیم هماهنگ و جنگنده ای دارد و بازی مقابل این تیم آسان نیست ولی کادر فنی و بازیکنان مصمم هستند تا مقابل این تیم بازی ضعیف خود را مقابل استرالیا جبران کنند که امیدوارم این امر محقق شود و بتوانیم با شکست برزیل برای جایگاهی بین نهم یا دهمی جهان مبارزه کنیم.

image_printپرینت مطلب