اصلاحیه آئین نامه اجرایی مسابقات شنای مسافت کوتاه جام ری

مسابقات شنای مسافت کوتاه جام ری ویژه پسران زیر۱۵سال (متولدین ۱۳۸۶ الی ۱۳۸۹) روز پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ در استخر طالقانی شهرستان ری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بر اساس تصمیم کمیته فنی شنا مقرر شد مسابقات شنای مسافت کوتاه جام ری ویژه پسران در رده سنی زیر ۱۵  سال (متولدین ۱۳۸۶ الی ۱۳۸۹) جهت توسعه کمی و کیفی شنای کشور و همچنین شناسایی و کشف مستعدین به همت هیات شنای استان تهران و با همکاری هیات شنای شهرستان ری برگزار شود.

پیش از این مقرر بود مسابقات شنای مسافت کوتاه جام ری روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان ۱۴۰۰ برگزار شود ولی طبق اعلام کمیته فنی شنا با تغییر برنامه مسابقات این رقابت‌ها تنها در روز پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰  در استخر طالقانی ری برگزار خواهد شد.

حداکثر نفرات اعزامی اعم از مربی و سرپرست، ورزشکار ۷ نفرخواهد بود و  باشگاه ها، مدارس شنا و دسته جات آزاد با تایید هیأت شنای استان های مربوطه می توانند در مسابقات شرکت کنند.

برای دریافت فایل کامل اصلاحیه آئین نامه جام ری زیر ۱۵ سال پسران کلیک کنید. 

 

محل و زمان اجرای جشنواره:

رده سنی متولدین ورود به اردو شروع جشنواره پایان جشنواره
زیر ۱۵ سال (پسر) ۱۳۸۶-۱۳۸۹ بعد ازظهر چهارشنبه ساعت ۱۵، ۱۴۰۰/۸/۱۹ صبح پنج‌شنبه
۱۴۰۰/۸/۲۰
عصر پنجشنبه
۱۴۰۰/۸/۲۰

 

محل برگزاری و اسکان شناگران:

محل برگزاری: استان تهران،شهرستان ری استخر طالقانی (مقر هیئت شنا شهرری)

سرپرست کل مسابقات : آقای مهدی ابراهیم پناه 

سرپرست اجرائی : آقای محمد بیداریان

مسئول پذیرش : آقای حسین اسماعیلی

مسئول خوابگاه : آقای محمدرضا صحرایی

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.