اطلاعیه برگزاری کلینیک پیشرفته مربیگری شنا

یک دوره کلینیک پیشرفته مربیگری شنا ویژه آقایان و بانوان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (هشتم و نهم آبان 1398) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمیته آموزش فدراسیون با همکاری انجمن شنا وزارت علوم و تحقیقات در نظر دارد یک دوره کلینیک پیشرفته مربیگری شنا ویژه آقایان و بانوان روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (هشتم و نهم آبان ۱۳۹۸) با حضور مدرسین مطرح دانشگاهی و فدراسیون برگزار کند.

از همین رو مربیان واجد شرایط که قصد شرکت در دوره مربیگری درجه یک شنا را در سال جاری دارند می‌توانند درصورت نداشتن کلینیک پیشرفته یا طلایی در این دوره شرکت کنند.

لازم به ذکر است مربیانی(خانم / آقا) که از دوره درجه ۲ شنا آنها حداقل ۳ سال گذشته و بازآموزی سال ۱۳۹۸ و یکی از بازآموزی‌های سال ۱۳۹۷ یا ۱۳۹۶ را به همراه کلینیک طلایی یا پیشرفته شنا را طی سال‌های ۱۳۹۶ لغایت ۱۳۹۸ را داشته باشند قادر به شرکت در دوره مربیگری درجه یک شنا هستند.

ضمناً این کلینیک برای شرکت کلیه مربیان درجات ۳-۲-۱ رشته شنا و مربیان علاقمند سایر رشته‌های ورزشی بمنظور ارتقای سطح علمی و دانش افزایی آزاد است.

تبصره ۱: شهریه دوره کلینیک ۲ روزه پیشرفته شنا  مبلع ۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال است.

تبصره ۲: اساتید صاحب نام دانشگاهی کلینیک و موضوع سخنرانی آن‌ها به شرح ذیل است:

  • دکتر عباسعلی گائینی؛ تغذیه و مکمل‌ها در شنا
  • دکتر حمید رجبی؛ خستگی و ریکاوری در تمرینات شنا
  • دکترحمید آقا علی نژاد؛ روش‌های نوین تمرینات در شنا (تمرینات فانکشنال،HiiT، انسدادی)
  • دکتر پژمان معتمدی؛ طراحی تمرینات مقاومتی در شنا.

تبصره ۳: اساتید کمیته آموزش فدراسیون شنا کلینیک و موضوع سخنرانی ایشان به شرح ذیل است:

  •  محسن سمیع زاده (مدیرفنی تیم ملی شنا)؛ سیستم‌های انرژی و نواحی تمرین (ویژه قهرمانان)
  •  صابر مهری (روانشناس تیم ملی شنا)؛ آشنایی با مهارت‌های ذهنی مربیان شنا
  •  خشایار حضرتی (مربی تیم ملی شنا)؛ نظارت و ارزیابی براجرا (پروتکل‌های تکنیک / ارزیابی قدرت و استقامت / تجزیه و تحلیل مسابقه)
  •  عبدالرضا ریاحی (مسئول کمیته آموزش)؛ آشنایی با مدل توسعه بلند مدت ورزشکار (LTAD)

تبصره ۵: علاقمندان جهت ثبت‌نام در دوره کلینیک پیشرفته شنا، می‌بایست در سایت رسمی فدراسیون شنا (irsf.ir) از طریق سامانه بانک اطلاعات فدراسیون شنا و دوره‌های آموزشی نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک و پرداخت شهریه دوره بصورت الکترونیکی اقدام نمایند.

تبصره ۶: تهیه اسکان، تغذیه روزانه (به جز ناهار) و ایاب و ذهاب درون شهری بعهده شرکت‌کنندگان خواهد بود. (ناهار (۲وعده) و میان وعده پذیرایی بعهده فدراسیون خواهد بود)

تبصره ۷: درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کمیته آموزش فدراسیون با شماره ۸۸۸۲۳۱۰۴ تماس حاصل نمائید.

آدرس محل برگزاری: تهران – خیابان ستارخان (مقابل برق آلستوم) – خیابان صحرایی (کاشانی پور) -دستبند غربی – آکادمی ورزش شهروندی

زمان و ساعت کلینیک: روزهای  چهارشنبه و پنجشنبه ۸ و ۹ آبان ماه ۱۳۹۸  از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷:۳۰

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.