اطلاعیه تکمیلی مسابقات رکوردگیری شنا بانوان

کمیته برگزاری مسابقات تایم ترایال ویژه بانوان اطلاعیه تکمیلی در خصوص این رقابت‌ها را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛مسابقات تایم ترایال ویژه بانوان رده سنی ۱۳ – ۱۴ سال و ۱۵ – ۱۷ سال و عموم یادواره شهید قاسم سلیمانی در سه شهر اصفهان، تهران و خراسان رضوی به صورت غیر متمرکز در اسفند ماه ۱۳۹۹ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار می‌شود. از همین رو کمیته برگزاری مسابقات اطلاعیه تکمیلی، در خصوص این رقابت‌ها را اعلام کرد.

قابل توجه مربیان و شرکت کنندگان در مسابقات رکوردگیری بانوان مورخ اسفند ۱۳۹۹ باتوجه به اعلام و ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت بهداشت به دلیل شیوع بیماری کرونا حضور والدین و تماشاگران به داخل محوطه استخر مسابقه ممنوع است.

هر شناگر و مربی موظف است نتیجه آزمایش PCR خود را که حداکتر تا ۲۴ الی ۴۸ ساعت قبل از شروع مسابقات اخذ شده است را برای پذیرش و ورود به استخر همراه داشته باشند، در غیر این صورت از پذیرش آنها ممانعت به عمل می‌آید.

هر تیم مجاز به داشتن یک نفر مربی و سرپرست (یک شخص) است.

هدف این مسابقه رکوزدگیری(رکورد شکنی) شناگران است. از همین رو خواهشمند است شناگران مطرح و یا نزدیک رکورد ملی و رده سنی هر تیم اعزام شوند.

هر باشگاه مجاز به اعزام یک تیم و در هر رشته حداکثر ۲ شناگر است.

شرکت کنندگان استان تهران باید حداکثر تا مورخ ۱۹اسفند۱۳۹۹ برگه ارنج خود که ضمیمه این خبر است را به هیات شنای استان تهران خانم شیرزادی ارسال کنند.

همچنین مربیان و شناگران تهران باید روز مسابقه برای دریافت آی دی کارت خود یک قطعه عکس ۳ در ۴ به همراه داشته باشند. برای ورود به استخر همراه داشتن ای دی کارت الزامی است.

 

 

برای دریافت نمونه برگه ارنج  مسابقات کلیک کنید. 

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب