اطلاعیه فدراسیون شنا درباره دوره‌های آموزشی و کلینیک‌های فاقد مجوز

هر نوع گواهینامه شرکت در دوره های آموزشی، کلینیک ها و ... مرتبط با موضوع شنا که توسط برخی اشخاص اعم از قهرمانان، مربیان، سازمان ها و شرکت های مختلف به غیر از فدراسیون و هیات‌های استانی شنا برگزار شود، از نظر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به دنبال شکایت‌های متعدد واصله از افراد ، شرکت ها و سازمان ها پیرامون موضوع برگزاری کلینیک های آموزشی بدون مجوز و … مرتبط با رشته های تحت پوشش این فدراسیون، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند:

کلیه دوره های آموزشی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از طریق سایت فدراسیون به نشانی www.irsf.ir اطلاع رسانی و ثبت نام می شود.

بدیهی است سایر کلینیک‌ها و کلاس‌های آموزشی شنا که توسط اشخاص یا مجموعه‌های دیگر برگزار شود فاقد اعتبار است و فدراسیون هیچ مسئولیتی در قبال موارد مطروحه ندارد.

 

به کلیه متقاضیان شرکت در دوره های آموزشی و کلینیک های ارتقا سطح مربیگری، داوری و مدرسی رشته‌های شنا، شیرجه، واترپلو، شنای هنری و غیره توصیه می‌شود قبل از ثبت نام حتما از کمیته آموزش فدراسیون و سایت رسمی فدراسیون شنا استعلام بگیرند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب