اعزام نماینده داوری شنا ایران به مسابقات آسیایی داخل سالن ترکمنستان

ابراهیم راشدی داور بین المللی رشته شنا در پنجمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن ترکمنستان 2017 به میزبانی عشق‌آباد قضاوت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به دعوت کنفدراسیون شنای آسیا، ابراهیم راشدی داور بین المللی ایران برای قضاوت در پنجمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن، شنبه (۲۵ شهریور ۱۳۹۶) عازم ترکمنستان می‌شود. این رقابت‌ها از ۲۸شهریور ماه ۱۳۹۶ به میزبانی عشق آباد ترکمنستان برگزار خواهد شد.

راشدی داور بین المللی و رییس کمیته برنامه ریزی و ارزیابی داوران در این باره گفت: این چهارمین حضور داوران شنا در مسابقات بین المللی طی دو سال گذشته است.

پیش از این نیز در سال ۲۰۱۵ بنده در هشتمین دوره مسابقات رده های سنی آسیا به عنوان نماینده داوری شنای ایران حضور داشتم،آقای ناصر پایان نیز سال گذشته در دهمین دوره رقابت های قهرمانی شنای آسیا ۲۰۱۶ که در کشور ژاپن برگزار شد، حضور داشتند و آقای مسعود جوکار هم اوایل امسال در مسابقات مقدماتی بازی‌های داخل سالن ترکمنستان قضاوت کردند.

راشدی در ادامه با اشاره به این که تعداد اعزام داوران شنا در تاریخ شنای کشور بی سابقه است، تاکید کرد: اعزام داوران می‌تواند در روند ارتقای سطح کیفی و کمی داوری شنای کشور مثمر ثمر باشد، با توجه به حضور جناب آقای رضوانی در هیئت رئیسه کنفدراسیون شنای آسیا و  رایزنی های  ایشان با کنفدراسیون شنا و فینا در اعزام داوران، جا دارد به عنوان نماینده داوران شنای کشور  از حمایت ها و پشتیبانی های ریاست محترم فدراسیون و همچنین جناب اقای سمیع زاده دبیر کل محترم فدراسیون تقدیر و تشکر داشته باشم.

وی در پایان گفت: امیدوارم این روند اعزام های داوران شنا تداوم داشته باشد، و ما بتوانیم دو نماینده از  داوران شنای ایران در بازیهای آسیایی که سال آینده در جاکارتای اندونزی برگزار خواهد شد، داشته باشیم. در ضمن بزودی گزارش عملکرد چهارساله کمیته برنامه ریزی و ارزیابی داوران را منتشر خواهیم کرد.

 

WP_20170910_15_47_54_Pro (2)

انتهای پیام

 

 

 

 

image_printپرینت مطلب