الماسی:بازی‌های تیم ملی واترپلو از لیگ صربستان مهم‌تر است

ملی‌پوش واترپلو گفت: از دو تیم صربستانی پیشنهاد دارم ولی برای من تیم ملی در اولویت است و می‌خواهم بازیکن مؤثری برای واترپلو ایران باشم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، به نقل از  خبرگزاری آنا؛ اردوی تیم ملی واترپلو برای آماده‌سازی رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از روز شنبه آغاز شد. ملی‌پوشان واترپلو روزانه دو جلسه تمرین می‌کنند و این در حالی است که پیش از این در ماه رمضان تمرینات روزانه یک جلسه بود. یکی از ملی‌پوشانی که در تیم واترپلو حضور دارد، ارشیا الماسی است که موفق شد در رقابت‌های واترپلوی لیگ صربستان عملکرد بسیار خوبی ارائه کند.

ارشیا الماسی در خصوص رقابت‌های واترپلو در صربستان به خبرنگار ورزشی آنا گفت: من شهریور ۹۷ پس از کسب مدال برنز آسیایی جاکارتا به تیم والیه‌وو صربستان پیوستم. با این تیم در آدریاتیک لیگ شرکت کردم که با حضور تیم‌های کرواسی، صربستان، مونته‌نگرو و آلبانی بود. در این مسابقات رتبه هفتم را به دست آوردیم. در رقابت‌های سوپرلیگ صربستان عنوان سوم را به دست آوردیم که با زدن ۱۶ گل به عنوان آقای گل مسابقات انتخاب شدم. در رقابت‌های جام حذفی نیز در مرحله نیمه‌نهایی حذف شدیم.

وی افزود: بیش از یک ماه است که به ایران بازگشته‌ام. در اردوی ماه رمضان تیم ملی شرکت کردم. هر روز یک جلسه تمرین داشتیم. پس از پایان ماه رمضان تمرینات‌مان آغاز شده و صبح و بعدازظهر دو جلسه تمرین داریم. بازیکنان تیم ملی تلاش می‌کنند تا به بالاترین سطح آمادگی برسند.

ملی‌پوش واترپلو خاطرنشان کرد: رقابت‌های انتخابی توکیو اواخر ماه بهمن برگزار می‌شود. مکان برگزاری مسابقات هنوز اعلام نشده ولی ما باید اردوهای مستمری را داشته باشیم تا با ۱۰۰ درصد آمادگی وارد رقابت‌ها شویم. وظیفه داریم در این مسابقات به مقام نخست دست پیدا کنیم تا مجوز صعود به المپیک را کسب کنیم. تیم‌های چین و قزاقستان رقیبان اصلی ما هستند. تیم ژاپن هم که بهترین تیم آسیا محسوب می‌شود به خاطر میزبانی المپیک از حضور در این مسابقات معاف است.

وی در خصوص شرایط ملی‌پوشان برای موفقیت در رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: بیشتر ملی‌پوشان واترپلو بیش از چهار سال است که با الکساندر چیریچ که یکی از بهترین مربیان واترپلوی دنیا است تمرین می‌کنند. امیدوارم اردوها به بهترین شکل پیش برود. بازیکنان تیم ملی ظرفیت لازم برای حضور در المپیک را دارند و این امید را دارم تا زمان حضور در مسابقات انتخابی، تورنمنت‌های مناسبی را پشت‌سر بگذاریم.

الماسی در مورد رقابت‌های فصل آینده لیگ واترپلو اظهار کرد: من از دو تیم صربستانی پیشنهاد دارم ولی جوابی به این پیشنهادها نداده‌ام تا با کادرفنی تیم ملی صحبت کنم، چرا که رقابت‌های انتخابی المپیک در اولویت است. باید برنامه‌ریزی مناسبی شود تا بتوانم ضمن حضور در رقابت‌های لیگ صربستان در اردوهای تیم ملی نیز شرکت کنم و برای واترپلو ایران مثمرثمر باشم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب