امیدوارم از حق واترپلو برای اعزام به اینچئون دفاع شود

مربی تیم ملی واترپلو گفت: امیدواریم مسئولان از حق واترپلو دفاع کنند چرا که اگر این رشته ورزشی در بازی‌های آسیایی شرکت نکند،‌ لطمه خورده و فاصله‌اش با سایرکشورهای آسیا زیاد می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ آرام عیدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط کنونی تیم ملی واترپلوی ایران اظهار داشت: تمرینات تیم ملی واترپلو پس از عید نوروز زیر نظر لوتوس برند مولر با هدف حضوری پرقدرت در بازی‌های آسیایی آغاز شده است. سعی داریم تیمی جوان را عازم این بازی‌ها بکنیم. در واقع تیم اعزامی واترپلو به بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ کره‌‌جنوبی ترکیبی از جوانان و باتجربه‌ها خواهد بود.
وی ادامه داد: تیم ملی کشورمان روزانه ۲ وعده در استخر ۹دی تمرین می‌کند. مولر در هر ۲ وعده بالای سر ورزشکاران قرار دارد و با تمرکز ویژه‌ای تمرینات را زیر نظر می گیرد.
مربی تیم ملی واترپلوی بزرگسالان با یادآوری این بحث که به زودی تیم ملی واترپلوی جوانان برای شرکت در مسابقات جهانی راهی مجارستان می‌شود، عنوان کرد: پس از این مسابقات چند تن از اعضای این تیم به ترکیب تیم ملی بزرگسالان اضافه می‌شوند.
وی در پاسخ به این پرسش که مگر اعزام واترپلو به بازی‌های آسیایی قطعی شده است،‌ گفت:‌ مسئولان اعلام کرده‌اند اعزام واترپلو تقریبا قطعی است. امیدواریم مسئولین پشت این قضیه را گرفته و از حق واترپلو دفاع کنند چراکه اگر این رشته ورزشی در بازی‌های آسیایی شرکت نکند،‌ لطمه خورده و فاصله‌اش با سایرکشورهای آسیا زیاد می‌شود.
عیدی‌پور گفت: از روند آماده سازی تیم رضایت داریم. بچه‌ها سخت تلاش می‌کنند اما برنامه اصلی ما بلندمدت است. هدف ما به گونه‌ای ترسیم شده که ۵،۶ سال دیگر می‌توانیم مانند تیم های ملی والیبال و بسکتبال باشیم و بتوانیم مانند این ۲ رشته نتیجه بگیرم.
وی در خصوص مولر سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: او در مورد واترپلو سواد خوبی دارد. بچه‌ها با او هماهنگ شده‌اند و روند روبه رشدی را با حضور وی در تیم ملی شاهدیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب