امیدوارم بیداریان رکورد شنای ١۰۰ متر کشور را بشکند

دبیر فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران با ابراز رضایت از آمادگی کامل محمد بیداریان برای شرکت در مسابقات شنای ١۰۰ متر المپیک لندن گفت: امیدوارم بیداریان بتواند در این رقابت ها رکود ملی شنای ١۰۰ متر کشور را بشکند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، محسن رضوانی با بیان این مطلب افزود: رکورد فعلی شنای ١۰۰ متر ایران ۵١ ثانیه و ٣١ صدم ثانیه است که امیدوارم بیداریان این رکورد را در لندن بهبود بخشد.

وی اظهارداشت: بیداریان از آمادگی و روحیه بسیار بالایی برخوردار است و امیدواریم وی بتواند به رکورد زیر ۵١ ثانیه دست یابد.

رضوانی در گفتگو با ایرنا گفت: تمرینات بیداریان زیر نظر یورگ مربی آلمانی تیم ملی شنا انجام شده و در حال حاضر وی از وضعیت جسمانی و سطح آمادگی مطلوبی برخوردار است.

وی افزود: در مذاکراتی که با هالوک نایب رئیس فدراسیون اروپایی شنا داشتیم، وی پیشنهاد کرد فدراسیون های شنای ایران و ترکیه برای بهره گیری از امکانات همدیگر، توافقنامه همکاری امضاء کنند.

مسابقات شنای ١۰۰ متر آزاد سی امین دوره بازیهای المپیک روز سه شنبه دهم مرداد برگزار می شود. مراسم قرعه کشی این رقابت ها نیز امروز شنبه برگزار خواهد شد و حریفان محمد بیداریان در مرحله مقدماتی مسابقات شنای ١۰۰ متر آزاد مشخص خواهند شد.

image_printپرینت مطلب