امید حدیقی: استقبال شیرجه روها نشان دهنده حرکت روبه جلو است

سرپرست کل مسابقات شیرجه قهرمانی کشور نونهالان گفت: این رقابت ها با استقبال خوب شیرجه روها از سراسر کشور روبرو شد که این موضوع نشان دهنده حرکت روبه جلو است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امید حدیقی سرپرست کل مسابقات شیرجه نونهالان کشور با اشاره به استقبال شیرجه روها در این رقابت ها گفت: امسال مسابقات از نظر کمی بسیار بهتر از سال گذشته برگزار شد و در آن ۱۸ استان از سراسر کشور شرکت کردند.
وی ادامه داد: استان گیلان برای نخستین بار در رقابت های شیرجه قرمانی کشور شرکت کرد و با توجه به اینکه هیچ امکاناتی برای شیرجه در این استان وجود ندارد تنها با امکانات لب استخری توانستند در این مسابقات به مقام هشتم برسند و این نشان دهنده یک شروع خوب برای شیرجه استان گیلان است.
رئیس کمیته فنی شیرجه افزود: در مسابقات قهرمانی کشور شیرجه که در تمام رده های سنی برگزار می شد ۱۰۰ شیرجه رو در آن شرکت می کردند که این شامل هشت رده سنی بود اما در رقابت های شیرجه نونهالان زیر ۱۱ سال ۱۲۰ شیرجه رو درآن شرکت کردند که تنها شامل سه رده سنی بود. این موضوع نوید روزهای خوبی را برای شیرجه می دهد و خوشحالم که شیرجه رو به جلو حرکت می کند و استان ها ترغیب شدند که در رقابت ها شرکت کنند.
حدیقی در ادامه یادآور شد: نکته مهم این رقابت ها حرکاتی بود که بسیار تخصصی در کمیته فنی شیرجه بررسی شده بود تا شیرجه روها در حرکات پایه به رقابت بپردازند تا در سال های آینده برای ارتقای حرکات، شیرجه روها آمادگی بیشتری داشته باشند.
سرپرست کل مسابقات در مورد رقابت شیرجه روهای نونهال تصریح کرد: تعدادی از قهرمانان نسبت به سال گذشته جابجا شدند و این نشان می دهد که رقابت در این رده سنی وجود دارد وآنها نیز برای پیشرفت در شیرجه تلاش می کنند.
وی در مورد دیگر رقابت های شیرجه گفت: مسابقات شیرجه در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تا پایان سال ۹۲ با توجه به امکانات و برنامه ریزی کمیته فنی شیرجه برگزار می شود.

image_printپرینت مطلب