امیرحسین برائی: به قهرمانی دانشگاه آزاد بسیار امیدوارم

بازیکن تیم دانشگاه آزاد در مورد قهرمانی تیمش در لیگ واترپلو گفت: اگر منطقی بازی کنیم قهرمان امسال لیگ واترپلو دانشگاه آزاد خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امیرحسین برائی بازیکن تیم دانشگاه آزاد تمرینات تیم را مستمر و هدفمند ارزیابی کرد و گفت: تمامی بازیکنان دانشگاه آزاد در تمرینات شرکت می کنند و توانسته اند هماهنگی های لازم را در تیم به وجود آورند.

وی ادامه داد: در اولین رقابتی که در لیگ انجام دادیم آمادگی کافی را نداشتیم اما به مرور زمان و با انجام تمرینات منسجم توانستیم به آمادگی و هماهنگی لازم برسیم. در دیگر رقابت ها تیم ما خوب بازی کرد اما متاسفانه در بازی با نفت امیدیه با چند اشتباه کوچک نتیجه را واگذار کردیم که اگر به فینال بازی راه پیدا کنیم حتماً این باخت را جبران خواهیم کرد.

برائی در مورد ادامه رقابت های لیگ برتر یادآور شد: در اولین دیدار مرحله ضربدری لیگ موفق شدیم تیم آینده سازان را مغلوب کنیم. البته حضور تیم آینده سازن برای واترپلوئیست های نوجوان بسیار موثر است اما در بالا بردن سطح لیگ تاثیر مثبتی نخواهد داشت. البته ایده خوبی برای جوانان است که بتوانند در آمدگی باقی بمانند و در رقابت های مهم و جدی شرکت کنند.

بازیکن تیم دانشگاه آزاد با اشاره به بازی با تیم زنجان افزود: تیم زنجان تیم خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی در آن بازی می کنند. نکته ای که در تیم زنجان وجود دارد این است که در گروه B این تیم محک جدی نخورده است. رقابت های گروه B از سطح پایین تری نسبت به گروه A برخوردار بود. امیدوارم با حضور محسن رضوانی سطح لیگ واترپلو در سال های آینده افزایش پیدا کند.

وی تیم دانشگاه آزاد را یکی از بهترین تیم های لیگ مطرح کرد و گفت: تیم دانشگاه آزاد یکی از بهترین تیم های حاضر در لیگ است. این تیم سابقه خوبی در لیگ های واترپلو دارد و از شخصیت قهرمانی برخوردار است. امیدوارم امسال نیز تیم دانشگاه آزاد را به قهرمانی برسانیم که به این موضوع امید بسیاری دارم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.