امیرحسین خانی: به مدیریت رضوانی ایمان دارم

ملی پوش واترپلو ایران با ارزیابی از شرایط این رشته ورزشی گفت: فدراسیون شنا مثل خانواده ای بود که چند سال بدون پدر اداره می شد اما حالا شرایط بهتر شده و من شخصا به مدیریت محسن رضوانی ایمان دارم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امیرحسین خانی در حاشیه اردوی آمادگی تیم ملی واترپلو اظهار کرد: مدت زیای نیست که با لوتوس مولر تمرین می کنیم. او مربی خوبی است و رزومه خوبی دارد. او تجربه کار در تیم ملی آلمان را دارد. در حال حاضر تمرکز تمرینات تیم ملی روی آمادگی جسمانی است. هنوز روی تمرینات فشار و قدرتی کار نکرده ایم. واترپلوی ایران از نظر شنا و سرعت در آسیا ضعیف است. این موضوع نیاز به تمرین طولانی مدت دارد. با شش ماه نمی توان به اوج آمادگی رسید. باید برنامه بلندمدت داشته باشیم.
وی افزود: شرایط اردو های تیم ملی در استخر ۹ دی خوب است. استارت خوبی را در این دوره از تمرینات شاهد بودیم. بازیکنان از نظر تمرینی و همچنین تغذیه شرایط خوبی دارند. البته مشکلات مالی برای خانواده واترپلو همچنان وجود دارد. روی هم رفته شرایط تمرینات تیم ملی خوب است. بازیکنانی که در خوابگاه اسکان دارند کاملا راضی هستند. اگر تیم بخواهد به بازی های آسیایی برود حتما باید کمیته ملی المپیک کمک کند. باید سفرهای تدارکاتی خوبی داشته باشیم. البته تیم ملی اردوی برون مرزی آلمان را پیش رو دارد اما من جزئیات آن زیاد اطلاع ندارم. به هر حال بازی های تدارکاتی می تواند به موفقیت یک تیم کمک کند.
ملی پوش واترپلوی ایران خاطرنشان کرد: والیبال ایران چند سال قبل یک برنامه ریزی مناسب انجام داد. آن ها برنامه طولانی مدت را پشت سر گذاشتند. حمایت های مالی خوبی از فدراسیون والیبال به عمل آمد. همین شد که این رشته ورزشی پیشرفت خوبی داشت. برای واترپلو هم باید برنامه های طولانی مدت عملی شود. باید برنامه ریزی ها استمرار داشته باشد. واترپلو نیاز به حمایت های مالی دارد. در ورزش هایی مثل والیبال و بسکتبال حضور باشگاه های قدرتمند موجب می شود که ورزشکاران از نظر مالی تامین باشند. خوشبختانه امسال برای واترپلو هم سال خوبی است. تیم های باشگاهی خوبی جلو آمده اند. اگر لیگ برتر واترپلو تیم های قدرتمندی داشته باشد مطمئن باشید وضعیت این ورزش خیلی بهتر می شود.
امیرحسین خانی تاکید کرد: فدراسیون شنا سال قبل پخش زنده تلویزیونی خوبی داشت. سال گذشته از این جهت شرایط خوبی داشتیم. مطمئن باشید به همین خاطر امسال چند تیم از تهران برای سرمایه گذاری می آیند. متاسفانه پیش از این چهار سال فدراسیون با سرپرست اداره شد و کارها ثبات نداشت. همین موضوع موجب شد تا این ورزش افت کند. الان می دانم که رضوانی تلاش می کند تا شرایط این ورزش بهبود یابد. من خودم شخصا به مدیریت رضوانی ایمان دارم. مطمئن هستم در ظرف سه سال آینده می توانیم نتیجه خوبی ببینیم. فدراسیون شنا چند سال مثل خانواده ای بود که پدر نداشت. اما حالا دیگر این طور نیست. امسال خیلی شرایط فدراسیون بهتر شده است. البته کار خیلی سخت است. می دانم که محسن رضوانی می تواند این شرایط را مدیریت کند. باید کمک کنیم که فدراسیون شنا پیشرفت کند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.