امیرشقاقی و اشتیاقی بهترین مربی و شناگر مسابقات معرفی شدند

در پایان ششمین دوره مسابقات شنای بانوان باشگاههای کشور – جام خلیج فارس- برترین مربی و شناگر این دوره از مسابقات معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در پایان چهارمین و آخرین مرحله مسابقات شنای بانوان باشگاههای کشور که عصر امروز پنجشنبه در استخر ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، عنوان برترین مربی و شناگر مسابقات به تیم ستارگان دلفین قهرمان مسابقات اختصاص یافت.

از سوی کمیته فنی مسابقات شنای بانوان، فرحناز امیر شقاقی سرمربی تیم ستارگان دلفین که موفق شد تیمش را با اقتدار تا سکوی قهرمانی هدایت کند به عنوان بهترین مربی این دوره از رقابتها معرفی شد.

همچنین سارینا اشتیاقی شناگر تیم ستارگان دلفین که در طول ۴ مرحله مسابقات شنای بانوان باشگاههای کشور موفق شد سه بار رکورد ملی را جابجا کند به عنوان بهترین شناگر این دوره از مسابقات انتخاب شد.

در مراسم اختتامیه مسابقات شنای بانوان باشگاههای کشور همچنین چکاوه ساعدی، سولماز رزم آرا و لیلا صباغیان به عنوان داوران برگزیده مسابقات معرفی شدند.

گفتنی است تیم ستارگان دلفین عصر امروز پنجشنبه در پایان چهارمین و آخرین مرحله مسابقات شنای بانوان باشگاههای کشور که با شرکت ۵ تیم برگزار شد، با کسب ٢۵٣۵ امتیاز عنوان نخست این رقابتها را به خود اختصاص داد. تیم فولاد ماهان سپاهان با ١٩٩۵ امتیاز دوم شد و تیم های هیات شنای تهران الف و هیات شنای گیلان مشترکا با ١٨٢٢ امتیاز سوم شدند.

image_printپرینت مطلب