امیرمحمد سجادیان: فقط به طلا فکر می کنیم

دروازه بان تیم فولاد مبارکه اصفهان گفت: با توجه به بازیکنان خوبی که تیم ما در اختیار دارد و صد در صد برای قهرمانی بسته شده، فقط به مدال طلا فکر می کنیم.
به گزارش روابط عمومی شنا، شیرجه و واترپلو؛ امیر محمد سجادیان دروازه بان تیم واترپلوی فولاد مبارکه اصفهان در آستانه مسابقات امسال لیگ واترپلو اظهار کرد: از آنجا که باشگاه فولاد مبارکه اصفهان یک باشگاه بزرگ و حرفه ای است و همه چیز آن براساس قانون مندی و برنامه ریزی است، تیم هر نوع امکاناتی را که می خواهد، باشگاه در اختیار آن قرار می دهد. همه چیز با برنامه پیش می رود، به همین دلیل تیم فولاد مبارکه تمرینات خود را از خیلی وقت پیش شروع کرده است. تیم ما از الان نزدیک دو ماه است که در حال تمرین کردن برای مسابقات است اگر به طور دقیق در نظربگیریم از اواخر اردیبهشت در تمرینات به سر می بریم. شرایط به خوبی پیش می رود و دو الی سه ساعت در روز تمرین داریم تا برای لیگ برتر به آمادگی کامل برسیم. طیق برنامه ای که فدراسیون اعلام کرده است، مسابقات امسال لیگ برتر واترپلو از ۲۳ مرداد شروع می شود که با تمریناتی که ما داریم تا شروع مسابقات به اوج آمادگی می رسیم.
او در مورد شرایط بازیکنان و هم تیمی هایش گفت: ما یک سری بازیکن ملی پوش داریم مثل نیما خوشبخت، محسن جلیلی، ارسلان مردانی که در حال تمرین در اردوی تیم ملی هستند که به غیر چند بازیکن ملی پوش بقیه بازیکنان در خدمت تیم هستند. چون باشگاه ما باشگاه خوبی است و تیم ما نیز بازیکنان خوبی را در اختیار دارد ما به امید خدا امسال جزو مدعیان هستیم. به نظرم تیم ما صد در صد برای قهرمانی بسته شده است و قهرمان می شویم.
دروازه بان تیم فولاد مبارکه در مورد سرمربی تیم گفت: سرمربی تیم ما، بهمن کیانی هم یکی از بهترین سرمربیان واترپلوی ایران است، که همه او را می شناسند و سرمربی شناخته شده ای در ایران است و یک فرد بااخلاق، با دانش و فنی است که با دانش خود تیم را به خوبی برای مسابقات آماده می کند.
امیرمحمد سجادیان در ارزیابی خود از تیم های حاضر در مسابقات امسال لیگ برتر واترپلو اشاره کرد: تیم های دانشگاه آزاد اسلامی تهران، نفت امیدیه، شهید شهبازی زنجان، چوکای تالش، گچساران و پالایش نفت آبادان همراه با تیم ما در مسابقات امسال شرکت می کنند اما رقبای اصلی امسال ما دانشگاه آزاد و نفت امیدیه هستند. انشاالله تیم ما بازی های خوبی را انجام بدهد و قهرمانی را به دست بیاورد. با توجه به امکاناتی که تیم ها در اختیار دارند به نظرم مدعیان اصلی مسابقات واترپلوی امسال علاوه بر تیم ما تیم های دانشگاه آزاد و نفت امیدیه هستند.
وی درباره انتظار خود از سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات گفت: انتظارم این است که برنامه سازمان لیگ برای زمان برگزاری مسابقات بین تیم ها به صورت یک هفته یا دو هفته ای نباشد بلکه سازمان لیگ برنامه ریزی مشخصی برای مسابقات داشته داشته باشد و زمان برگزاری مسابقات تیم ها را یک هفته قبل از برگزاری مسابقه اعلام نکند و اگر سازمان لیگ بتواند که برنامه مسابقات را تا پایان لیگ اعلام کند، خیلی خوب است و اگر این کار نشد لااقل زمان برگزاری مسابقات را تا نیم فصل مشخص کند و در اختیار باشگاه ها قرار دهد چون زمان بندی مشخص به نفع همه تیم ها است.
او در پایان گفت: از مدیریت، ریاست باشگاه فولاد مبارکه، سرمربی، مربیان تیم و بازیکنان هم تیمی و همچنین از دست اندرکاران فدراسیون که همیشه برای برگزاری مناسب مسابقات زحمت می کشند، تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب