امین قویدل : درس های زیادی از مولر آموختیم

بازیکن تیم ملی واترپلوی جوانان گفت: سرمربی تیم ملی واترپلو یک چارچوب خاص برای خودش دارد و چیزهای زیادی از او یاد گرفتیم و تاکتیک های جدیدی نیز آموزش داده است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امین قویدل بازیکن تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در مورد شرایط اردوهای تمرینی اظهار کرد: تمرینات ما خیلی خوب است و هر روز بهتر هماهنگ می شویم و بهتر کار می کنیم. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و برای مسابقات جهانی به نهایت آمادگی برسیم.
وی درباره سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: کار با مولر خیلی خوب است و خیلی از بازیکنان اولین تجربه کار را با مربی خارجی پشت سر می گذارند و خیلی راضی هستند. خود من خیلی با او راحت هستم و راحت کار می کنم. می توانم بگویم که سرمربی تیم ملی واترپلو یک چارچوب خاص برای خودش دارد. چیزهای زیادی از او یاد گرفتیم و تاکتیک های جدیدی نیز آموزش داده است. به امید خدا در مسابقات جهانی ترکیه از این درس ها استفاده می کنیم و به اهداف مورد نظر خود می رسیم. لوتوس مولر مربی خوش اخلاقی است با این حال موقع تمرین خیلی جدی می شود و با جدیت تمرینات را پیش می برد.
بازیکن تیم ملی واترپلو جوانان ایرن درباره برنامه ریزی اردوهای تیم ملی افزود: کار به صورت متمرکز از عید ۱۳۹۳ آغاز شده بود. یک سری تمرینات را زیر نظر مربیان اواخر هر هفته دنبال می کردیم. تا الان هفت الی هشت اردوی خیلی خوب داشتیم. اردوهای قبلی کوتاه مدت و به صورت پنج الی شش روزه بودند ولی آخرین اردوی تمرینی بلند مدت بوده و فعلا دو ماهی است که در اردوی تیم ملی جوانان حضور داریم و تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم.
وی در ارزیابی از شرایط آمادگی تیم جوانان گفت: در واترپلو بیشتر باید خوب شنا کرد و هم کارهای تاکتیکی و هم کارهای بدنسازی انجام داد. در عین تاکتیکی بودن باید بدن قوی هم داشته باشیم تا در مقابل حریفانمان کم نیاریم.
امین قوی دل درمورد حمایت های فدراسیون گفت: کارها و حمایت های صورت گرفته خوب بوده و تنها مشکل ما نداشتن بازی های تدارکاتی است اما از برنامه های تمرینی خودمان خیلی راضی هستیم. البته قبل اعزام به مسابقات با تیم ملی بزرگسال چند مسابقه داریم که برای آمادگی ما خیلی خوب است.
بازیکن تیم ملی واترپلوی جوانان در مورد حریفان ایران در مسابقات جهانی اظهار کرد: حریف های ما خیلی قدرتمند هستند. حریف اصلی ما ژاپن است که قبلا در مسابقات آسیایی از آن ها شکست خوردیم. اگر بازیکنان با همدلی کار کنند می توانیم مقابل حریفان حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم. دو تیم خیلی قوی نیز در گروه هستند که به نوعی قطب واترپلوی جهان محسوب می شوند و بازی با آن ها دشوار است. کار سختی مقابل آن ها داریم و باید با تعصب و زیبا بازی کنم. هدف ما از شرکت در این مسابقات این است تیم ما خوش بدرخشد و خودمان را ثابت کنیم و خوب بازی کنیم. همچنین بتوانیم ژاپن را که در مسابقات آسیایی سنگاپور ما را شکست داده اند، مغلوب کنیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب