امین قویدل: می‌خواهیم در تایلند به مدال برسیم

ملی‌پوش واترپلو گفت: امیدوارم در قهرمانی آسیا بتوانیم با وجود حضور تیم‌های سخت به روی سکو برویم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امین قویدل در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط تیم ملی واترپلو برای حضور در اردوی یونان اظهار کرد: خدا را شکر الان شرایط خوبی داریم اما با این وجود زمان بدی را پشت سر گذاشته‌ایم و در این چهار سال اخیر با وجود انجام تمرینات مداوم اما به دلیل شیوع ویروس کرونا فرصت حضور در مسابقات به ما نمی‌رسید. اولین رشته‌ای بودیم که به دلیل کرونا شاهد تعطیلی مسابقات بودیم و متاسفانه بازهم آخرین رشته ورزشی بودیم که تصمیم گرفته شد مسابقاتش از سر گرفته شد.

وی افزود: خداراشکر آخرین حضورمان در قهرمانی آسیا با رتبه چهارمی همراه بود و اکنون پس از گذشت ۵ سال هم به مرز پختگی خوبی دست یافته‌ایم و از لحاظ بدنی هم در شرایط مطلوب قرار داریم. امیدوارم در تایلند بتوانیم با وجود حضور تیم‌های سختی مانند ژاپن، چین، قزاقستان و حتی ازبکستان به روی سکو برویم هر چند کار سخت است اما امید زیادی داریم با تلاش کادرفنی و در کنار آن حمایت فدراسیون و وزارت ورزش طلسم‌شکنی کنیم و با جام قهرمانی و مدال به ایران بازگردیم. خوشبختانه در این سالیان اخیر در هر مسابقه‌ای که بوده‌ایم با مدال برای ما همراه بوده است، جز قهرمانی آسیا که سال ۲۰۱۷ در ضربات پنالتی به چین باختیم و به مدال نرسیدیم.

ملی پوش واترپلو در پایان با اشاره به در پیش بودن اردوی یونان گفت: به لطف چیریچ فرصت برای حضور در اردوی تدارکاتی کشور یونان دارنده مدال نقره در المپیک توکیو برای ما فراهم شد تا برای برگزاری اردو و همچنین چند دیدار دوستانه به آنجا برویم و بتوانیم چند بازی خوب را با تیم‌های باشگاهی این کشور داشته باشیم. انشاالله اردو یونان و همچنین اردوهای بعدی تاثیر به سزایی در روند آمادگی ما داشته باشد تا با صددرصد شرایط مطلوب به تایلند سفر کنیم و دوباره پس از چند سال عدم نبود مسابقات با مرغوب‌ترین مدال به ایران برگردیم.

انتهای پیام/

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.