امین قویدل: هدف اصلی تیم ملی واترپلو حضور قدرتمند برابر آمریکاست

قویدل گفت: هدف اصلی تیم ملی واترپلو جوانان حضور قدرتمند برابر تیم آمریکاست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امین قویدل ملی پوش واترپلو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  در حاشیه مسابقات جهانی واترپلوی جوانان در صربستان گفت: فاصله واترپلو قاره آسیا با واترپلوی اروپا و آمریکا بسیار زیاد است به طوری که تیم هشتم اروپا به راحتی می‌تواند قهرمان آسیا را شسکت دهد.
او درباره تیم آمریکا حریف بعدی تیم ملی کشورمان تصریح کرد: آمریکا تیم خوبی دارد و از ابتدای خرداد در کل اروپا بازی های تدارکاتی و تمرینات زیادی انجام داده و یکی از مدعیان است. سرمربی این تیم اعلام کرده برای قهرمانی پا به مسابقات گذاشته است. البته این تیم دو سال پیش در مسابقات جهانی حضور نداشته و مدتی است تیم خود را سامان داده است.
قویدل ادامه داد: تیم ما هم از نظر تمرینات و تدارکات چیزی کم ندارد. در حال حاضر بهترین کادر فنی را داریم و همه به دلیل حضور چیریچ به تیم ایران احترام می گذارند. به بهانه این که آمریکا تیم قدرتمندی است هرگز بی انگیزه در برابر این تیم ظاهر می شویم. ما در ذهنمان آمریکا را شکست داده ایم شاید این اتفاق در واقعیت هم رخ دهد و شگفتی ساز شویم. از ابتدا نیز هدف ما حضور قدرتمند مقابل آمریکا بود.

ملی پوش واترپلو خاطر نشان کرد: شرکت در این مسابقات بسیار ضروری است به ویژه برای بازیکنانی که قرار است در بازی های آسیایی جاکارتا حضور داشته باشند.

 

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب