امین قویدل: تمام بازی‌ها برای ما حکم فینال دارد/ برای سرگروهی می‌جنگیم

ملی‌پوش واترپلو ایران پس از پیروزی مقابل تیم قدرتمند قزاقستان گفت: اگر همین اتجاد و انگیزه را حفظ کنیم حتما می‌توانیم به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امین‌ قوی‌دل ملی‌پوش واترپلوی ایران پس از برد قزاقستان در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ اظهار کرد: خوب می‌دانیم که نباید خودمان را در هیچ بازی از قبل برنده بدانیم. خداراشکر اگر همین اتحاد را حفظ کنیم و باور توانایی برد بر تیم های بزرگ را داشته باشیم موفق خواهیم شد.

وی افزود: همه بازی ها سخت است و هیچ تیمی با سطح پایین در این مسابقات شرکت نمی کند. مطمین باشید که ما هم تمام بازی ها را جدی می‌گیریم. باور داریم که می توانیم به صدر آسیا برسیم. همه بازی ها مثل فینال می ماند و اگر روی کار خودمان تمرکز کنیم اتفاق های خوبی می افتد.

قوی‌دل تاکید کرد: با تمرینات خوبی که در طول ۷ سال اخیر به صورت مستمر زیر نظر چیریچ و رضایی داشتیم از آمادگی خوبی برخورداریم و می‌خواهیم برای هر بازی با تمام توان ظاهر شویم. حالا برای سرگروهی باید تایلند را هم ببریم. امیدوارم در ادامه در مرحله ضربدری هم موفق باشیم و ببینیم در نیمه نهایی به چه تیمی می خوریم.

وی در پایان درباره احتمال رویارویی با چین گفت: امسال در چین بازی های آسیایی قرار بود برگزار شود و قطعا این تیم برای موفقیت روی رشته واترپلو سرمایه گذاری کرده است. چین تیم آماده ای است و باید با این تیم هم خوب بازی کنیم و قطعا حریف ساده‌ای نیست.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب