امین قوی دل: روی سکوی قهرمانی آسیا می رویم

بازیکن تیم ملی واترپلو جوانان گفت: ما پتانسیل بالایی برای قرار گرفتن جزو سه تیم برتر را داریم و باید روی سکو برویم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امین قوی دل بازیکنتیم ملی واترپلو جوانان درباره وضعیت تیم ملی جوانان پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و روزبه روز درحال پیشرفت کردن هستیم. به خاطر فاصله زمانی کمتری که تا مسابقات اندونزی مانده است بیشتر روی کارهای تاکتیکی تمرکز داریم. ما دوجلسه تمرین صبح و عصر داریم. در کل در طول هفته ۱۳ جلسه تمرین داریم. ازنظر تمرینی و آمادگی در وضعیت خوبی قرار داریم. ۲۱ بازیکن در اردو هستند که از این تعداد چند نفر خط می خورند.

ملی پوش تیم واترپلو جوانان عنوان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا خیلی سخت است. همه تیم ها در آن شرکت می کنند و از سطح بالایی برخوردار است. تیم های قدرتمند آسیا مثل ژاپن، قزاقستان و ازبکستان حضور دارند. بازی هایسختی در پیش داریم. ما تمام سعی خود را می کنیم تا روی سکو برویم.

او اشاره کرد: بلافاصله بعد از مسابقات جهانی ترکیه تیم ملی جوانان تمرینات خود را شروع کرد. ما دو بازی تدارکاتی با تیم های واترپلو دانشگاه آزاد و فولاد مبارکه برگزار کردیم.

امین قوی دل تاکید کرد: هدف ما این است که اختلافمان را با ژاپن کم کنیمو حتی ژاپن را شکست دهیم. بازیکنان جوان و باتجربه ای داریم. ما پتانسیل بالایی برای قرار گرفتن جزو سه تیم برتر را داریم و باید روی سکو برویم. ما کادر فنی خوبیداریم. سرمربی و مربی باتجربه ای داریم که با چند مربی خارجی کار کرده اند و به خوبی بازیکنان را درک می کنند.

او تصریح کرد: به نظرمن تنها مشکل اردوهای تدارکاتی است. بیشتر مسابقات قهرمانی جهان در استخر روباز برگزار شد و مسابقات اندونزی هم در استخر روباز انجام می شود. ما در استخرهای سرپوشیده تمرین داریم به همین خاطر در مسابقات قهرمانی جهان در دو بازی که در استخر سرپوشیده داشتیم بهتر نتیجه گرفتیم. اگر بتوانیم در استخرهای سرباز تمرین کنیم می توانیم خود را با شرایط وفق دهیم. اگر می خواهیم بازی های تدارکاتی برون مرزی داشته باشیم باید بهشرایط تیم های خارجی دیگر توجه کرد مثلا تیمی مثل ترکیه که الان لیگ واترپلو آن کشور شروع شده و بازیکنان تیم ملی جوانان آن در اختیار باشگاه های خودشان هستند، نمی تواند تیم ملی جوانان خود را جمع کند و با ما بازی تدارکاتی انجام دهد.

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب