انصاری: برای کسب سهمیه به مجارستان می‌رویم

شناگر تیم ملی شنا ایران با اشاره به اهمیت بالای مسابقات بین المللی مجارستان تاکید کرد شناگران ایران تنها برای کسب سهمیه مسابقات جهانی تلاش می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ رقابت های بین المللی مجارستان اواخر هفته جاری با حضور تیم های مختلف از سراسر جهان برگزار می شود تا در نهایت چهره راه یافتگان به مسابقات جهانی کازان در ماه های مختلف مشخص شود.

تیم ملی شنا ایران یکی از رشته های آبی است که شانس خود را برای به دست آوردن بلیت کازان در مجارستان می آزماید و شناگران این تیم اکنون آماده اعزام به این کشور اروپایی هستند.

مهدی انصاری با ابراز خرسندی از برگزاری اردوهای آماده سازی این تیم قبل اعزام به مسابقات مجارستان گفت: خوشبختانه تمرینات بسیار خوبی را در طول این مدت زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام دادیم و علاوه بر من سایر ملی‌پوشان نیز از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی در حال حاضر از آمادگی ۹۰ درصدی برخوردار هستند و اکنون تمام تمرکز خود را به مسابقات پیش رو که در مجارستان برای کسب سهمیه جهانی برگزار می شود معطوف کردند.

وی افزود: مسابقات مجارستان با توجه به نحوه برگزاری رقابت ها که پیش از این مسئولان اجرایی مسابقات آن را اعلام کردند در سطح بسیار بالایی از نظر فنی برگزار می شود و ما کار بسیار سختی را برای کسب سهمیه جهانی در پیش داریم.

انصاری درباره پیش بینی خود از کسب سهمیه جهانی توسط ملی پوشان ایران عنوان کرد: هدف ما همین است که بتوانیم سهمیه جهانی را در مسابقات مجارستان به دست آوریم و برای این موضوع به مجارستان خواهیم رفت اما اینکه تا چه حد بتوانیم انتظارات را برآورده سازیم به شرایط مسابقه بستگی دارد و در حال حاضر نمی توان اظهار نظر کرد.

شناگر تیم ملی اظهار کرد: شخصاً از کشور مجارستان خاطره بسیار خوبی دارم زیرا در مسابقات سال گذشته توانستم رکورد بسیار خوبی را در ۱۰۰ متر پروانه از خود به جای گذارم و رکورد ملی قبلی را شکستم، اکنون نیز امیدوارم دوباره این اتفاق خوشایند با کسب سهمیه جهانی تکرار شود.

وی اضافه کرد: در بین شناگران جمال چاوشی‌فر شانس اول کسب سهمیه جهانی برای ایران به شمار می رود، هرچند که آرمان جلالی و آریا نسیمی شاد نیز در بهترین شرایط بدنی خود قرار دارند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب