انصاری: به راحتی به فینال بازی‌های آسیایی صعود می‌کنیم

شناگر ملی پوش ایران گفت: ما به راحتی می‌توانیم در بازی‌های آسیایی به فینال صعود کنیم اما کسب مدال در این بازی‌ها کار سختی است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهدی انصاری درباره اردوهای تدارکاتی تیم ملی شنا برای بازی‌های آسیایی اظهار کرد: در حال حاضر در استخر آزادی و شیرودی تمرینات منظمی را انجام می‌‌دهیم. ۱۲ تیرماه هم برای برگزاری اردوی تدارکاتی به مجارستان اعزام می‌شویم. بعد از بازگشت از مجارستان هم تا بازی های آسیایی اینچئون در تهران می‌مانیم
و طبق برنامه تعیین شده تمرینات را پیگیری می‌کنیم.
انصاری درباره وضعیت آمادگی خودش هم گفت: نه تنها من بلکه تمامی شناگران حاضر در اردو تمرینات را به طور جدی انجام می‌دهیم و از آمادگی خوبی هم برخوردار هستیم و امیدوارم تا پایان اردوها وضعیتمان از این هم بهتر شود.
شناگر تیم ملی درباره کادر فنی تیم تصریح کرد: مربیان تیم آقایان حضرتی و کشتکار رسیدگی خوبی به بازیکنان انجام می‌دهند و تمرینات خوب و پیشرفته‌ای را در اردوها طراحی می‌کنند. هردوی این مربیان هرکاری که از دستشان برمی‌آمده برای تیم انجام داده‌اند و می توانم بگویم که حتی بیشتر از وظیفه‌شان کار و تلاش کردند.
او درباره آینده وهدف‌های خود گفت: تمام آرزو و تلاش من این است که در مسابقات آینده نتایج بهتری را بگیرم. هدف اصلی من حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در کازان روسیه و کسب سهمیه المپیک است.
انصاری ادامه داد: ما برای بازی‌های المپیک هم تمرین می‌کنیم اما واقعا حضور در چنین مسابقاتی سخت است. کل شناگران دنیا در این مسابقات حضور دارند و تمام تلاش خود را برای حضور موفق در آن انجام می‌دهند. همین مسائل باعث شده است که کسب سهمیه المپیک سخت باشد با این حال هدف تمامی شناگران کسب سهمیه‌ المپیک است.
مهدی انصاری درباره بازی‌های آسیای هم اظهار کرد: کسب عنوان قهرمانی در بازی‌های آسیایی سخت است چرا که تمامی تیم ها و شناگران با آمادگی کامل به این رقابت ها می‌آیند و برای مدال هم تلاش می‌کنند اما باید به این نکته اشاره کنم که ما به راحتی می‌توانیم در فینال این رقابت‌ها حضور داشته باشیم. خود من هم پیش‌بینی‌ام این است که بتوانم در یک یا چند رشته به فینال برسم.
شناگر تیم ملی درباره حمایت‌های فدراسیون از تیم‌های ملی تصریح کرد: تا الان مسئولان فدراسیون به تیم های ملی رسیدگی خوبی را انجام داده اند و کم‌ وکسری نداشته ایم. حقوق ها به موقع پرداخت می‌شود واز نظر خوابگاه هم مشکلی نداریم.
او درپایان درباره نگاه مسئولان ورزش به شنا گفت: امیدوارم مسئولان ارشد ورزش کشور مخصوصا کمیته ملی المپیک به ورزش های پرمدال مانند شنا نگاه خاصی داشته باشند. سرمایه‌گذاری در این رشته در کوتاه مدت جواب نمی دهد و به زمان احتیاج است بنابراین اگر ظرف یک سال سرمایه‌گذاری ها جواب نداد نباید حمایت‌های خود را از این فدراسیون بردارند. مربیان هم گام‌های خوبی برای پیشرفت دراین رشته برداشته‌اند و اگر این حمایت ها بیشتر شود وضعیت شنا از این هم بهتر می‌شود.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب