انصاری: فدراسیون برای از سرگیری تمرینات تلاش می‌کند/ با وقفه سه ماهه کار دشوارتر شد

عضو تیم ملی شنا ایران گفت: تنها استخرهای روباز بازگشایی شده‌اند و ما هم‌چنان تمرینات هوازی و بدنسازی را انجام می‌دهیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهدی انصاری در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، در مورد بازگشایی استخرها اظهار کرد: هنوز استخرهای روبسته بازگشایی نشده است. گویی تنها استخرهای روباز آن‌هم در مناطق سفید بازگشایی شده و در مورد سایر استخرها هنوز چیزی اعلام نشده است. قرار بود با حفظ پروتکل‌های بهداشتی ملی‌پوشان به صورت انفرادی و به هراه مربی از استخر استفاده کنیم که هنوز این اتفاق هم رخ نداده است.

انصاری در ادامه گفت: هم‌چنان تمرین هوازی داریم و کم و بیش هم تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهیم، اما ۷۰ تا ۸۰ درصد تمرینات ما در آب است که آن هم فعلا در دسترس ما نیست. کاش حداقل برای ملی‌پوشان شرایط تمرین در آب را فراهم کنند.

این ملی‌پوش شنا درباره وضعیت مسابقات انتخابی المپیک گفت: چیزی مشخص نیست. با این شرایط همه‌گیری کرونا همه چیز بهم ریخت. قرار بود اواخر اسفند به مسابقات انتخابی برویم که با شیوع کرونا مسابقات لغو و هنوز هم زمان برگزاری مجدد مشخص نیست. حال تا استخرها بازگشایی شود و بدن ما به قبل برگردد زمان زیادی می‌برد. با این وقفه‌ای که در تمرینات‌مان پیش آمد راه زیادی در پیش داریم.

انصاری در ادامه گفت: مسئولان فدراسیون پیگیر ادامه تمرینات ما بودند. رضوانی و سمیع‌زاده دنبال این بودند که ملی‌پوشان به صورت انفرادی و با مربیان‌شان در استخر تمرین کنند اما گویا همین موضوع را هم قبول نکردند. فدراسیون به هر دری زده اما متاسفانه هنوز امکان بازگشایی استخرها وجود ندارد.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب