انگیزه بالای ملی پوشان برای ادامه کار

بازیکنان تیم ملی واترپلو جوانان ایران با ارزیابی بازی مقابل ژاپن از انگیزه بالای خود برای رویارویی با استرالیا خبر دادند.
محمد رسول فیض آقایی در گفت وگو با خبرنگار اعزامی فدراسیون شنا به ترکیه گفت: متاسفانه نتوانستیم انتظارات کادر فنی را در دیدار با ژاپن برآورده سازیم و در نهایت نیز مقابل حریف متحمل شکست شدیم. البته فرصت های زیادی نیز برای گلزنی داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. پیروزی مقابل ژاپن برای ما دور از دست نبود اما حریف با تجربه تر از ما بودند و همین موضوع باعث برتری آنها شد.
آقایی خاطرنشان کرد: بازی با ژاپن دیگر تمام شد و اکنون باید به دیدار با تیم ملی استرالیا فکر کنیم. هر چند که بازی با این تیم برای ما بسیار سخت و دشوار خواهد بود اما تلاش می کنیم تا بهترین عملکرد را مقابل حریف داشته باشیم.
***
امیرحسین رهبر نیز در گفت و گو با خبرنگار اعزامی فدراسیون خاطرنشان کرد: برای پیروزی به مصاف ژاپن رفتیم اما نتیجه بدی مقابل حریف کسب کردیم. شکست مقابل ژاپن برای ما بسیار تلخ بود زیرا برای صعود به مرحله بعدی بازی ها امید بسیار زیادی به این دیدار داشتیم که متاسفانه نتوانستیم به هدفی که دنبال می کنیم برسیم.
وی افزود: امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و در نهایت از گروه خود صعود کنیم. بازی فردا برای ایران بسیار مشکل خواهد بود. ما باید مقابل استرالیا به میدان برویم تیمی که بسیار قدرتمند است و برای کسب سکو در این دوره از بازی ها حضور دارد. بازیکنان تیم ملی باید شکست مقابل ژاپن را فراموش کنند و به دیدار فردا مقابل استرالیا فکر کنند. ما هنوز ۳ بازی دیگر در پیش داریم و می توانیم به صعود امیدوار باشیم.
***
مسعود احمدی نیز گفت: بازی خوبی را مقابل ژاپن انجام ندادیم و نتیجه را به این تیم واگذار کردیم درحالی که می توانستیم از فرصت هایمان بهتر از این ها استفاده کنیم. ما برای پیروزی مقابل ژاپن به میدان رفتیم اما در نهایت حریف توانست با استفاده از تجربه بالای خود پیروز شود.
وی افزود: تلاش می کنیم تا بتوانیم در بازی فردا مقابل تیم ملی استرالیا عملکرد بهتری نسبت به بازی امروز داشته باشیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم. بازی با استرالیا بسیار سخت و دشوار است این تیم برای کسب یکی از سکو های قهرمانی به ترکیه آمده و از بازیکنان قدرتمندی برخوردار است. مطمئن باشید در بازی فردا برای جبران نتیجه دیدار با ژاپن در زمین حاضر خواهیم شد و امیدوارم در نهایت بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب