انگیزه به جمع ملی پوشان شنا بازگشته است/ جوانترها رقابت نزدیکی با ملی پوشان قدیمی دارند

پر امتیازترین شناگر لیگ ضمن مثبت ارزیابی کردن مرحله اول تمرینات تیم ملی تاکید کرد: انگیزه به جمع ملی پوشان شنا بازگشته است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، آرشام میرزایی شناگر جوان تیم ملی کشورمان با بیان این مطلب افزود: خوشبختانه ملی پوشان با انگیزه بالایی در تمرینات حضور دارند و فرصت شرکت در مسابقات بین المللی انگیزه شناگران را برای جدیت در تمرینات افزایش داده است و با شرایط موجود چشم انداز خوبی را برای تیم ملی پیش بینی می کنم.

شناگر ١٧ ساله استان البرز در ادامه افزود: در مرحله اول تمرینات روزانه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرینات بدنسازی و استقامتی را پیگیری و تقریبا بین ١۰ تا ١٢ کیلومتر شنا می کردیم که این شرایط تاثیر بسزایی در افزایش آمادگی جسمانی مان داشت.

شناگر باشگاه نفت تهران که رقابت نزدیکی با شناگران بزرگسال تیم ملی دارد، تصریح کرد: شناگران نسبت به گذشته بهتر و با انگیزه تر تمرینات را دنبال می کنند که امیدوارم با تداوم اردوهای تیم ملی که هدف آن حضور شایسته در مسابقات بین المللی است به رکورد های مورد نظر کادر فنی دست یابیم.

وی هدفش از تمرینات را کسب ورودی المپیک ٢۰١۶ برزیل عنوان کرد و اظهار داشت: تمام تلاشم این است که با جدیت تلاش کنم و با شرایط سنی که دارم به رکورد ورودی المپیک دست یابم و خوشبختانه مربیان از نظر روحی و فنی تلاش قابل تقدیری برای آماده سازی شناگران دارند که این شرایط بسیار امیدوار کننده است.

image_printپرینت مطلب