انگیزه ملی پوشان بالاست/شناگرانی که نتوانند نمره قبولی در تستهای کادر فنی بگیرند از لیست شناگران اعزامی خط خواهند خورد.

مدیر تیمهای ملی شنا گفت: شناگرانی که نتوانند نمره قبولی در تستهای کادر فنی بگیرند از لیست شناگران اعزامی خط خواهند خورد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مرحله دوم اردوی متمرکز تیم ملی شنا جهت آماده سازی برای شرکت در رویدادهای بین المللی سال آینده که از ۵فروردین ماه در محل استخر بین المللی ٩ دی آغاز شده و همچنان ادامه دارد،در همین خصوص محسن سمیع زاده مدیر تیمهای ملی شنا با اشاره به برگزاری این اردو خوشبختانه از سه شنبه تمرینات ملی پوشان به صورت منظم و با جدیت کامل آغاز شده، حتی در تعطیلات نوروز هم از روز ابتدایی غایبی نداشتیم که این موضوع نشاندهنده انگیزه بالای ملی پوشان برای رسیدن به ترکیب اصلی و اعزام به رقابتهای بین المللی سال جاری است.

وی در ادمه اظهار داشت: امسال برای شنا سالی پر کار است چرا که حجم رقابتهای بین المللی زیاد است و منظور آماده سازی جهت حضور پر قدرت در مسابقات داخل سالن آسیا(اینچوان – کره)، قهرمانی جهان(بارسلون- اسپانیا)، قهرمانی جوانان جهان(دبی) و دومین دوره بازیهای المپیک جوانان( نانجینگ- چین) که جمعا”٩ شناگر بزرگسال به این رقابتها اعزام خواهند شد،از همین رو شناگران به صورت مستمر در اردو هستند و چند نفری هم که برای تحصیل به شهرستانها اعزام می شوند باید طبق برنامه تیم ملی تمرین کنند.
ملی پوش اسبق شنا عنوان کرد:کادر تیم ملی به صورت مستمر و در طی زمانهای مشخصی از تمامی ملی پوشان تست خواهد گرفت و شناگرانی که نتوانند نمره قبولی در این تستها بگیرند از اردوی تیم ملی خط خواهند خورد.

سمیع زاده خاطر نشان کرد: باز هم تاکیید می کنیم درهای تیم ملی به سوی تمامی شناگران بوی‍ژه جوانان جویای نام باز است و فدراسیون با توجه به سیاستهای کلان خود و اهمیت به تقویت زمینه بروز استعدادهای جوان در شنای ایران،کادر فنی تمامی رقابتهای داخلی پیش رو را با دقت رصد خواهد کرد تا ضمن ادامه جوانگرایی در سطح نخست شنای کشور پویایی رقابتهایی مانند مسابقات باشگاههای شنای کشور جام خلیج فارس و همچنین سایر رقابتهای قهرمانی کشور بیش از پیش افزایش یابد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به رویکرد تازه فدراسیون و تاکید سرپرست جدید فدراسیون مبنی بر توجه وی‍ژه به ابعاد انگیزشی تیمهای ملی شنا در آینده ای نزدیک شاهد تغییرات بنیادی در سطح اردوهای ملی خواهیم بود.
شایان ذکر است، اولین مرحله اردوی متمرکز تیم ملی شنا به منظور آماده تیم ملی شنا از ٢٣لغایت ٢٩ اسفند سال گذشته برگزار شده بود.

image_printپرینت مطلب