اولین تمرین شیرجه روها در گراتس اتریش

شیرجه روهای ایران اولین تمرین خود را برای حضور در تورنمنت اتریش در شهر گراتس پیش از آغاز مسابقات انجام داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، ملی پوشان شیرجه ایران در تیم همااکسپرس برای حضور در رقابت های بین المللی اتریش عازم این کشور شد به شهر گراتس رسید.

شیرجه روهای ایران بعد از ورود به اتریش از طریق وین به شهر گراتس سفر کردند و راس ساعت ۱۹:۳۰ به محل اقامت خود،هتل بوکان رسیدند.

گراتس دومین شهر پرجمعیت در اتریش به شما می رود و پایتخت ایالت اشتایر مارک محسوب می‌شود.

ملی پوشان همااکسپرس ایران بعد از استراحت امروز صبحانه را در بوکان صرف کرده و سپس برای انجام اولین تمرین خود به استخر محل برگزاری بازی ها رفتند.

شیرجه روهای ایران فردا پنجشنبه ۱۱ تیر ۹۴ در اولین روز مسابقات به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

ورزشکاران  ایران کار خود را در روز نخست بازی ها با پرش از سکوی یک متر که فردا (پنجشنبه) در تمام رده های سنی حاضر در مسابقات برگزار خواهد شد، آغاز می کنند.

شهرام نظر پور، حمید کریمی و محمد دوام ۳ شیرجه رو ایران در اتریش هستند که هدایت آنها به عهده رضا خیبری نژاد خواهد بود علاوه بر آن محمود آرامی رییس کمیته فنی شیرجه نیز تیم ملی را در این دوره از بازی ها همراهی می کند تا کار ملی پوشان را از نزدیک زیر ذره بین قرار دهد.

12

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.