این موفقیت می تواند نقطه عطفی برای آینده واترپلو ایران باشد

مربی تیم واترپلو بزرگسالان ایران ضمن تبریک موفقیت تیم واترپلو جوانان و صعود به جمع ١٢ تیم برتر جهان، این موفقیت را نقطه عطفی برای آینده واترپلو ایران عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، کامبیز رخشانی مهر ضمن بیان این مطلب افزود: تیم واترپلو جوانان آینده سازان تیم ملی بزرگسالان خواهند بود و این صعود قطعا تاثیر بسزایی در موفقیت های آینده واترپلو کشورمان خواهد داشت.

رخشانی مهر با بیان اینکه بازیکنان مستعدی در تیم جوانان عضویت دارند که پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالان خواهند بود، تاکید کرد: تجربه حضور در آوردگاه جهانی فرصت ارزشمندی است که می تواند در رویدادهای قاره ای نظیر بازیهای آسیایی و قهرمانی آسیا به آماده ساختن تیمی قدرتمند و مدعی کمک کند.

وی با بیان اینکه تیم ازبکستان برنامه ریزی و تدارک وسیعی برای حضور در بازیهای قهرمانی جهان انجام داده بود، اظهار داشت: ازبکستان پیش از حضور در مسابقات استرالیا با همین تیم در بازیهای قهرمانی آسیا در امارات به میدان رفت و در جایگاه پنجم آسیا قرار گرفت و در بازیهای جهانی بدنبال حضور در مرحله دوم بود که ایران مانع از این امر شد.

مربی تیم واترپلو بزرگسالان تاکید کرد: ارزش کار تیم جوانان زمانی ارزشمند تر می شود که بدانیم این تیم بدون اردوی برون مرزی و بازیهای تدارکاتی خارجی راهی مسابقات جهانی شد ولی با هدایت کادر مربیان ایرانی دست به کار بزرگی زد و با صعود به جمع ١٢ تیم برتر دنیا شایستگی های واترپلو ایران را ثابت کرد.

image_printپرینت مطلب