بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم‌های ملی شنا و شیرجه

مهندس کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در استخر قهرمانی آزادی تهران از تمرینات تیم‌های ملی شنا و شیرجه ایران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ صبح امروز (چهارشنبه) کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و هیأت همراه با حضور در استخر قهرمانی آزادی از تمرینات تیم‌های ملی شنا و شیرجه و شرایط ورزشکاران و اردوها پیش از اعزام به مسابقات انتخابی ریو ۲۰۱۶ بازدید کرد.

مهندس کیومرث هاشمی در این دیدار با آرزوی موفقیت برای شناگران و شیرجه روهای ملی پوش در راه کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ به گفت و گو با ملی پوشان و اعضای کادر فنی تیم ملی پرداخت. او با اشاره به اهمیت ورزش های پایه و مدال آور برای کمیته ملی المپیک و ورزش ایران از تلاش برای حمایت از ورزش‌های پایه و پر مدال خبر داد.

در این جلسه محسن رضوانی ریاست فدراسیون ضمن خیر مقدم گزارشی از روند برنامه های تیم های ملی شنا و شیرجه برای کسب سهمیه المپیک و چگونگی برگزاری اردوهای داخلی و برون مرزی ورزشکاران ارائه کرد.

محسن سمیع زاده دیبر کل فدراسیون شنای ایران نیز با قدردانی از حمایت‌های کمیته ملی المپیک خواستار حمایت هر چه بیشتر از ورزش‌های پایه بویژه شنا و شیرجه شد.

همچنین روسای کمیته های فنی و مربیان این تیم‌های شنا و شیرجه ایران نیز با تشکر از زحمات کمیته ملی المپیک خواستار نگاه ویژه مسئولان بلد پایه ورزش کشور به رشته های پایه شدند و به شرح برنامه های خود پرداختند.

تیم های ملی شنا و شیرجه ایران برای کسب سهمیه ورودی المپیک ریو ۲۰۱۶ ماه هاست در استخر قهرمانی آزادی تمرین می‌کند.

تیم ملی شیرجه ایران باید تا آخر بهمن در مسابقات انتخابی المپیک شهر ریودوژانیرو برزیل شرکت کند. شناگران ایران هم اواخر خرداد سال ۱۳۹۵ در مسابقات انتخابی اروپا شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک دنبال می ‌کنند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب