بازدید سرپرست کاروان بازی‌های آسیایی از اردو مشترک واترپلو ایران و چین

دکتر سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا 2018 امروز (سه‌شنبه) از اردو مشترک تیم ملی واترپلو ایران و چین و روند آماده سازی ملی پوشان ایران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدارسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلو ایران و چین از هفته گذشته در اردو مشترک آماده سازی قبل از بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ در تهران به سر می‌برند. این سومین مرحله از برنامه های آماده سازی واترپلو ایران برای حضور موفق در جاکارتا ۲۰۱۸ است.

عصر امروز (سه‌شنبه) سرپرست کاروان ایران در این بازی‌ها، با حضور در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی از نزدیک شاهد اردو مشترک و دیدار دوستانه واترپلوی ایران و چین بود. دکتر سجادی ضمن گفت و گو با مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی ، روند آماده سازی تیم را در آستانه حضور در این بازی ها بررسی کرد.

تیم ملی واترپلو ایران پیش از این ، اردو خود را همزمان با تعطیلات نوروزی ۱۳۹۷ در استخر ۹ دی مجموعه شهید شیرودی آغاز و در دو مرحله اردو برون مرزی در کشور‌های ایتالیا و چین پشت سر گذاشته بود. قرار است مردان واترپلو ایران دو برنامه تدارکاتی هم در کشورهای صربستان و سنگاپور را پشت سر بگذرانند تا با آمادگی کامل راهی جاکارتا ۲۰۱۸ شوند.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب