بازدید فتاحیان از پایگاه قهرمانی شنا استان اصفهان

دبیر فدراسیون شنا با سفر به استان اصفهان از پایگاه قهرمانی این استان بازدید و با مسئولان هیات شنا اصفهان به بحث و گفتگو نشست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ فرید فتاحیان دبیر فدراسیون شنا با سفر به استان اصفهان ضمن ملاقات با اعضای هیات شنای اصفهان از تمرینات ملی پوشان شنا این استان بازدید کرد.

فتاحیان ابتدا با حضور در دفتر هیات شنا استان اصفهان با مسئولان این هیات در خصوص پیگیری وضعیت تمرینات شناگران ملی پوش اصفهانی با توجه به شیوع ویروس کرونا به بحث و گفت و گو نشست. همچنین در ادامه با حضور در استخر روباز آرارات شاهد تمرینات شناگران ملی پوش این استان بود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا تمرینات پایگاه قهرمانی اصفهان در تمام رده های سنی در استخرهای روباز آرارات و ۲۹ فروردین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی زیر نظر گامر دیلانچیان مربی پایگاه ملی و رده های سنی ۱۷-۱۵، حسین مرآتیان رده سنی ۱۴-۱۳ و جمال چاوشی فر رده سنی ۱۲-۱۱ سال در حال پیگیری است.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.