بازدید معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم‌های ملی شنا و شیرجه

عصر یکشنبه (13 دی 1394) دکتر سیدمناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در جریان بازدید از اردوی تیم های ملی شنا و شیرجه اظهار امیدواری کرد ملی پوشان کشورمان با پتانسیل بالایی که دارند بتوانند برای المپیک ریو کسب سهمیه کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکترسیدمناف هاشمی ضمن بازدید از اردوی تیم ملی شنا و شیرجه  با ملی پوشان و  کادر فنی گفت وگو کرد.

جمال چاووشی فر کاپیتان تیم شنا به نبود اردوهای خارج از کشور و اعزام نشدن به مسابقات بین‌المللی اشاره کرد و از معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش خواست که به این مشکلات رسیدگی کنند و شرایط مطلوب برای حضورملی پوشان شنا در مسابقات و اردوهای برون مرزی فراهم شود.
درادامه  آرشام میرزایی شناگر ماده ۱۰۰ متر آزاد تیم ملی، به  مشکلات گمرکی برای واردات  تجهیزات مربوط به رشته شنا و شیرجه  اشاره کرد و از معاون وزیر خواست که این مشکل با نگاه ویژه وزارت ورزش مرتفع شود.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش در گفتگو با اعضای تیم شیرجه از وضعیت کلی ملی پوشان و شرایط تمرینی آنها سوالاتی را مطرح کرد که اعضای تیم ضمن اعلام رضایت خود  از شرایط موجود از وی درخواست کردند که نگاه ویژه تری  به این رشته ی پایه داشته باشند مناف هاشمی پس از گفتگو با اعضای تیم شیرجه، بخشی از تمرینات این تیم را مشاهده کرد.
در پایان این بازدید معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و اظهار امیدواری کرد که در دو رشته شنا و شیرجه، ملی پوشان بتوانند کسب سهمیه کنند.
وی در بخش پایانی صحبت های خود از حمایت ویژه وزارت ورزش از رشته های ورزشی  المپیکی خبر داد و گفت: به توانایی ملی پوشان مان اعتقاد داریم و من امیدوارم بچه های ما بتوانند در هر دورشته موفیتهای بیشتری بدست بیاورند .
در این بازدید محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا شیرجه و واترپلو و مهندس نیکو خصال مدیر مجموعه ورزشی آزادی، مناف هاشمی را همراهی کردند.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.