باغستانی: تمام تلاش ما بهره برداری هرچه سریعتر از استخر ۲۲ بهمن یزد است

مسئول هیات شنا استان یزد به همراه مدیرکل ورزش و جوانان این استان از روند بازسازی و تجهیز استخر 22 بهمن یزد بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به همراه علی محمد شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی ، سعید شریفی فرد مسئول طرح های عمرانی و جمعی از مهندسین و ناظران فنی مهندسی این اداره کل ، محمدرضا باغستانی رئیس هیات شنا،شیرجه و واترپلو استان و جمعی از اعضاء این هیات از بازسازی و تجهیز استخر ۲۲ بهمن یزد بازدید و در جریان روند آن قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در جریان این بازدید گفت: استخر ۲۲ بهمن یزد اولین پروژه ورزشی است که از طریق ماده ۲۷ به هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان واگذار شده تا بازسازی ، تجهیز و بهره برداری صورت پذیرد و پس از آن به مدت شش سال بصورت اجاره در اختیار هیات شنا قرار خواهد داشت و پس از آن به اداره کل ورزش و جوانان واگذار می شود.

شریعتی افزود: قطعا فرصتی برای ایجاد یک پایگاه قهرمانی برای هیات شنا شیرجه و واترپلو خواهد بود تا با نوسازی و تجهیز این استخر زمینه برگزاری مسابقات مختلف و میزبانی ها نیز فراهم شده و مستعدین زیادی در این رشته شناسایی و قهرمان پروری صورت گیرد.

وی در پایان بر تسریع در تکمیل و اتمام این روند بازسازی و تجهیز این استخر تاکید کرد و افزود: هیات شنا شیرجه و واترپلو با تعامل و همکاری با مهندسین این اداره کل برای بهره برداری هرچه سریعتر این استخر تلاش کنند.

در این بازدید رئیس هیات شنا ، شیرجه و واترپلو استان یزد روند اجرایی و مسائل مختلف را تشریح کرد و گفت: تمام تلاشمان این است تا هرچه سریعتر این امر به مرحله بهره برداری برسد و یک کار ارزشمند و ماندگاری صورت پذیرد.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.