باغستانی: جشنواره‌های استعدادیابی از مهمترین برنامه‌های هیات شنا یزد است

رییس هیات شنا،شیرجه و واترپلو استان یزد برگزاری جشنواره های استعدادیابی را از اهم برنامه های این هیات در سال 97 عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمدرضا باغستانی رئیس هیات شنا استان یزد با بیان اینکه استقبال خوبی از جشنواره های استعدادیابی شنا در سال گذشته شد ابراز داشت: در سال جاری نیز استعداد یابی در رده های سنی پایه از اولویت های هیات شنای استان است.

باغستانی همچنین تجهیز استخر ۲۲ بهمن را به عنوان پایگاه قهرمانی شنای استان از دیگر برنامه های هیات در سال جدید بر شمرد و نیاز ضروری هیات شنای استان به استخر استاندارد جهت برگزاری مسابقات در هر شهرستان را یادآور شد و گفت: هیات های شنای شهرستان ها می توانند در صورت تمایل جهت برگزاری مسابقات و جشنواره های شنای استانی اعلام آمادگی کنند.

رییس هیات شنای استان یزد به حضور تیم های واترپلو استان در لیگ های زیر ۱۷سال و دسته یک و همچنین مسابقات قهرمانی کشور در رده های سنی مختلف و کسب نتایج خوب آنها اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود در سال جاری نتایج بهتری در همه رده ها حاصل گردد.

باغستانی همچنین برگزاری دوره های دانش افزایی مربیان و داوران را سبب افزایش مهارت آنان و ارتقای سطح علمی آموزشی هیات شنای استان دانست و از برنامه ریزی هیات برای برگزاری منظم این دوره ها در سال جاری خبر داد.

وی در پایان به برنامه ریزی خاص در امور بانوان اشاره کرد و یادآور شد در سال جاری با برنامه ریزی ویژه ای که در امور بانوان داریم، سعی خواهیم کرد بانوان ورزشکار در همه ی زمینه ها رشد مضاعفی داشته باشند.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.