باغستانی: شنا،شیرجه و واترپلوی استان یزد را از پایه محکم می کنیم

رئیس هیات شنای استان یزد گفت:برای قدرتمند تر شدن واترپلو در استان یزد لیگ واترپلو در این استان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محمدرضا باغستانی رئیس هیات شنای استان یزد در مورد برنامه های این استان گفت: متاسفانه نتوانستیم در لیگ برتر واترپلوی امسال شرکت کنیم اما برنامه هایی برای تشکیل یک تیم قدرتمند و خوب متشکل از جوانان و نوجوانان مستعد این رشته در نظر گرفته ایم که با حمایت و پشتیبانی پیشگامان کویر یزد لیگ واترپلو استان یزد را به صورت دوره ای برگزار می کنیم.
وی ادامه داد: به همت و تلاش پیشگامان کویر یزد اولین دوره رقابت های واترپلو با حضور پنج تیم از استان یزد در تاریخ(جمعه) ۱۷ آبان ماه برگزار شد که تشکیل دهنده این تیم ها بیشتر جوانان و نوجوانان از سراسر این استان بودند و ادامه این رقابت ها در طول سال برگزار خواهد شد. امیدوارم بتوانیم یک تیم قدرتمند از استان یزد برای لیگ برتر واترپلو آماده کنیم و در این رقابت ها حضور پیدا کنیم.
باغستانی در مورد دیگر برنامه های این استان افزود: خوشبختانه امسال در بخش بانوان و آقایان در لیگ شنا شرکت خواهیم کرد. تیم های شنای بانوان و آقایان استان یزد تمرینات آماده سازی خود را برای شرکت در لیگ شنا انجام می دهند تا با آمادگی مطلوبی در این رقابت ها شرکت کنند
وی در مورد انتخاب محسن رضوانی به ریاست فدراسیون شنا یادآور شد: برنامه ریزی دقیق و حمایت های مسئولین ورزش می تواند به موفقیت هرچه بیشتر رضوانی کمک کند. او از خانواده بزرگ شنای کشور است و با کمک او می توانیم شنا را در سراسر ایران گسترش دهیم .
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب