باید از ترینیدادو توباگو و ازبکستان امتیاز بگیریم/ امیدوارم جزو ١۰ تیم برتر جهان باشیم

دروازه‌بان تیم واترپلو جوانان ایران گفت: در مسابقات قهرمانی جهان تمرکزمان بیشتر روی تیم‌های ازبکستان و ترینیدادوتوباگو است و برای صعود باید از این دو تیم امتیاز بگیریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، محمد سالمی ضمن بیان این مطلب در خصوص آخرین وضعیت تیم واترپلو جوانان ایران پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جهان در استرالیا اظهار داشت: وضعیت خوبی داریم، چرا که تعداد زیادی از بازیکنان تیم (زیر ١٨ سال) در تیم زیر ١٩ سال هم حضور داشتند و پس ا اینکه ازعام تیم به مسابقات قزاقستان امکان پذیر نشد همان بازیکنان تمرینات خود را برای مسابقات جهانی آغاز کردند.

وی با بیان اینکه حدود ۵ سال است که واترپلو بازی می‌کنم و حدود ٣ سال است که به تیم ملی دعوت شده‌ام، گفت: مربیان زحمات زیادی برای ما کشیده‌اند و امیدواریم که بتوانیم از گروه خود صعود کنیم و به جمع ١۰ تیم برتر برسیم.

سالمی درخصوص مسابقات قهرمانی جهان خاطر نشان کرد: رومانی و یونان حریفان سختی هستند و با این شرایط بیشتر تمرکز ما روی تیم‌های ازبکستان و ترینیداد و توباگو است. قبلاً ازبکستان را شکست داده‌ایم و امیدواریم بازهم بتوانیم این کار را انجام دهیم.

وی افزود: تیم ما بهتر از ترینیداد و توباگو است و فکر می‌کنم بتوانیم آن تیم را هم شکست دهیم. برای بازی با تیم‌های رومانی و یونان هم باید منتظر دستورات کادر فنی باشیم.

دروازه‌بان تیم واترپلو جوانان ایران عنوان کرد: در دوره گذشته تیم ایران توانست به جمع ١۰ تیم برتر راه پیدا کند؛ امیدوارم که بتوانیم راه تیم قبلی را ادامه دهیم.

تیم واترپلو جوانان ایران در گروه سوم رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان با تیم‌های رومانی، یونان، تیرینیدادو توباگو و ازبکستان هم‌گروه است.

مسابقات واترپلو قهرمانی جهان که از روز شنبه ١١ آذر با شرکت ٢۰ تیم (۴ گروه ۵ تیمی) در استرالیا آغاز می‌شود.

image_printپرینت مطلب