برایی: می خواهیم به دنیا نشان دهیم چه بوده ایم و چه هستیم

ملی پوش واترپلوی ایران با اشاره به همزمانی شروع مسابقات فیناترافی با سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: باید به دنیا نشان دهیم چه گذشته ای داشته ایم و با چه فداکاری هایی به اینجا رسیده ایم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، امیرحسین برایی درباره سطح آمادگی تیم ملی واترپلو در آستانه مسابقات توسعه جهانی اظهار کرد: دیگر زمانی نداریم و باید در یک هفته باقیمانده به آمادگی ۱۰۰درصد دست یابیم. در حال حاضر روی هماهنگی تیمی کار می کنیم و به لحاظ بدنی آمادگی کاملی پیدا کرده ایم. دو بازی نیز مقابل تیم ملی جوانان و دانشگاه آزاد هم برگزار کردیم و قرار است در یک بازی دیگر هم به مصاف مالت برویم. فکر می کنم با انجام این بازی ها به لحاظ تاکتیکی هم آماده شویم.

بازیکن تیم ملی واترپلو با اشاره با تغییر گروه بندی بازی ها افزود: بعد از تصحیح گروه بندی، فشار روی تیم کمتر شده است. ما پیش از این استرس داشتیم که باید در بازی اول به مصاف اتریش برویم و نمی توانیم در بازی نخست کارآیی خودمان را نشان دهیم اما در برنامه جدید باید در بازی آخر به مصاف اتریش برویم و می توانیم بعد از کسب شناخت مقابلشان قرار بگیریم.

برایی خاطرنشان کرد: مهم ترین موضوعی که به ما انرژی می دهد، دیدن انگیزه بازیکنان است. همه، فکرشان قهرمانی است و تک تک بازیکنان و مربیان تنها به کسب مدال طلا فکر می کنند. خودم که معتقدم حتما به این مقام دست پیدا خواهیم کرد.

وی همچنین درباره همزمانی شروع مسابقات فیناترافی با سالروز آزادسازی خرمشهر گفت:  این مسابقات بین المللی بوده و معتبر است. تیم های مختلف از چهار قاره دنیا به ایران می آیند و ما می توانیم در حاشیه آن، فرهنگ خودمان را نشان دهیم و به دنیا بگوییم که چه بوده ایم و چه هستیم. می توانیم به دنیا بگوییم که چه گذشته ای داشته ایم و چه فداکاری هایی برای وطنمان شده است تا به اینجا رسیده ایم و می توانیم چنین رویداد بزرگی را میزبانی کنیم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.