برای المپیکی شدن دو ماه ریاضت کشیدم

ملی پوش شیرجه ایران با بیان اینکه تمرینات سخت و طاقت فرسایی را در اردوی چین پشت سر گذاشته و در بهترین شرایط آمادگی قرار دارد تاکید کرد: برای رسیدن به المپیک دو ماه ریاضت کشیدم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مجتبی ولی پور که پس از پشت سر گذاشتن اردوی دو ماهه در چین برای شرکت در مسابقات گزینشی المپیک به شهر لندن سفر کرده است، با ابراز رضایت از وضعیت آمادگی خود گفت: با آمادگی بالایی که دارم به کسب سهمیه المپیک بسیار امیدوارم.

ولی پور با بیان اینکه در طول حدود ٢ ماه اردوی چین تمرینات سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشته ام، اظهار داشت: من تمام تلاشم را انجام دادم و هم اکنون در بهترین شرایط آمادگی قرار دارم اما اینکه موفق به کسب سهمیه المپیک شوم به شرایط مسابقه و حریفانم بستگی دارد که امیدوارم بتوانم در این آزمون سخت سربلند باشم و بتوانم افتخار حضور در المپیک را برای کشورم به ارمغان بیاورم.

ملی پوش شیرجه ایران با اشاره به اینکه تمامی شرایط در اردوی چین برای انجام تمرینات منظم و با کیفیت فراهم بود، تصریح کرد: از مسئولان فدراسیون به خاطر حمایتی که از من داشتند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم پاسخ محبت های آن ها را با کسب سهمیه بدهم.

مسابقات جام جهانی شیرجه و گزینشی المپیک در شهر لندن از روز ٢٨ بهمن آغاز شده و نماینده کشورمان روز سه شنبه با حریفانی از ۴٢ کشور جهان برای کسب سهمیه المپیک رقابت خواهد کرد.

image_printپرینت مطلب