برتری تیمهای امیدیه، گیلان و گچساران مقابل حریفان خود

هفته سوم از دور برگشت نوزدهمین دوره لیگ برتر واترپلو با برتری تیمهای هیات شنای گیلان،نفت وگاز امیدیه و نفت و گاز گچساران مقابل حریفان خود آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، هفته سوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر واترپلو امروز جمعه ٧بهمن ماه با انجام ٣ دیدار آغاز شد، که طی آن تیم نفت و گاز گچساران ١٣ بر ٨ میزبان خود خانه شناگران اصفهان را شکست داد،نفت و گاز امیدیه ١۴بر ١٢ مقابل هیات شنای خوزستان به برتری دست یافت و هیات شنای گیلان ١۰بر ۴ مقابل هیات شنای خراسان رضوی پیروز شد.

آخرین دیدار هفته دهم لیگ برتر واترپلو نیز فردا شنبه ٨ بهمن ماه در زنجان بین دو تیم بالانشین لیگ، تیم های واترپلو هیئت شنای زنجان و فولاد ماهان سپاهان برگزار خواهد شد که جریان این دیدار ساعت ٩ صبح فردا بطور زنده و مستقیم از شبکه سوم سیما به روی آنتن می رود.
بدین ترتیب در آغاز هفته سوم از دور برگشت فولاد ماهان سپاهان با١٧ امتیاز در صدر قرار داد و تیمهای نفت و گاز امیدیه با ١٧ امتیاز وتفاضل گل کمتر نسبت به فولاد ماهاندر جایگاه دوم است و هیات شنای زنجان با ١۴ امتیاز در مکان سوم قرار دارد.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.