برتری شناگران نفت امیدیه و هیات شنای گیلان در ۵ ماده نخست

چهارمین و آخرین مرحله مسابقات شنای پسران باشگاههای کشور – جام خلیج فارس – با برتری شناگران تیم های نفت امیدیه و هیات شنای گیلان در ۵ ماده نخست همراه بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مرحله چهارم و پایانی مسابقات شنای پسران باشگاههای کشور از صبح امروز پنجشنبه با شرکت ٧ تیم ؛ نفت امیدیه، هیات شنای گیلان، مقاومت بسیج، فولاد ماهان سپاهان، هیات شنای فارس، هیات شنای زنجان و نفت تهران در استخر ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که رقابتهای ۵ ماده نخست با برتری تیم های نفت امیدیه و هیات شنای گیلان به پایان رسید.

با توجه به حضور ملی پوشان شنا در قالب تیم های باشگاهی، خشایار حضرتی سرمربی تیم ملی شنا نیز با دقت بر عملکرد ملی پوشان نظارت داشت.

نفرات برتر ۵ ماده نخست این مسابقات به شرح زیر است:

* ٢۰۰ متر کرال پشت:
١- بهزاد صیاد از نفت امیدیه با زمان ٢ دقیقه و ١٩ ثانیه و ٣ صدم ثانیه
٢- عارف چگینی از نفت امیدیه با زمان ٢ دقیقه و ٢٢ ثانیه و ۴٢ صدم ثانیه
٣- رهام پیروانی از هیات شنای گیلان با زمان ٢ دقیقه و ٢۵ ثانیه و ٢ صدم ثانیه

* ۵۰ متر آزاد:
١- پاشا وحدتی از هیات شنای گیلان با زمان ٢۴ ثانیه و ۴١ صدم ثانیه
٢- سینا یوسف زادگان از هیات شنای گیلان با زمان ٢۴ ثانیه و ۴۵ صدم ثانیه
٣- حمید طاهری از مقاومت بسیج با زمان ٢۴ ثانیه و ۵١ صدم ثانیه

*٢۰۰ متر قورباغه:
١- سینا رجبی مقدم از هیات شنای گیلان با زمان ٢ دقیقه و ٣٩ ثانیه و ۴ صدم ثانیه
٢- امیر محمد شجاعی فر از نفت امیدیه با زمان ٢ دقیقه و ٣٩ ثانیه و ۶۰ صدم ثانیه
٣- مهبد ایوبی از هیات شنای گیلان با زمان ٢ دقیقه و ۴١ ثانیه و ٨١ صدم ثانیه

*۴۰۰ متر آزاد:
١- احمد رضا جلالی از نفت امیدیه با زمان ۴ دقیقه و ١٧ ثانیه و ۵۶ صدم ثانیه
٢- آرین اولیایی از نفت امیدیه با زمان ۴ دقیقه و ١٧ ثانیه و ٨٨ صدم ثانیه
٣- فرزاد دادفر از مقاومت بسیج با زمان ۴ دقیقه و ٣۵ ثانیه و ٨۵ صدم ثانیه

*۴ در ١۰۰ متر مختلط تیمی:
١- تیم نفت امیدیه متشکل از (بهزاد صیاد، امیر محمد شجاعی فر، احمد رضا جلالی و پویا جدیدی ) با زمان ۴ دقیقه و ١۰ ثانیه و ۵٧ صدم ثانیه.
٢- تیم هیات شنای گیلان متشکل از (محمد دوربهانی، سینا رجبی مقدم، محمد ابوالرشید اژدری، آرشام میرزایی ) با زمان ۴ دقیقه و ١٢ ثانیه و ۵٩ صدم ثانیه
٣- تیم مقاومت بسیج متشکل از (محسن مهمانواز، محمد سهرابی، فرشید محمدی، اصلان صالحیان) با زمان ۴ دقیقه و ٢٨ ثانیه و ٢٢ صدم ثانیه.

شایان ذکر است این مسابقات عصر امروز پنجشنبه با برگزاری ۵ ماده دوم پیگیری می شود و شناگران در مواد؛ ۴ در ١۰۰متر مختلط انفرادی، ١۰۰متر آزاد،۵۰ متر کرال پشت، ٨۰۰ متر آزاد و ٢۰۰متر پروانه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

نهمین دوره مسابقات شنای پسران باشگاههای کشور بعد از ظهر فردا جمعه با معرفی تیم قهرمان و برگزاری مراسم اختتامیه و اهداء جوایز به تیم های برتر به پایان خواهد رسید.

تا پایان مرحله سوم مسابقات شنای باشگاههای کشور تیم نفت امیدیه با ١٨۴٨ امتیاز پیشتاز این رقابتهاست و تیم های هیات شنای گیلان و مقاومت بسیج به ترتیب با ١۶٣٢ و ١۵۵۰ امتیاز در کورس رقابت با تیم نفت امیدیه قرار دارند.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.