برتری نفت و گاز امیدیه و فولاد ماهان سپاهان در هفته دوم

هفته دوم رقابتهای بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور با برتری نفت و گاز امیدیه و فولاد ماهان سپاهان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، هفته دوم فصل جدید رقابتهای لیگ برتر واترپلو باشگاههای کشور عصرجمعه ٣١ شهریور ماه برگزار شد که طی آن نفت و گاز امیدیه در زنجان موفق شد با نتیجه ١١ بر ۴ مقابل میزبان خود تیم شهید شهبازی زنجان به برتری دست یابد و با این پیروزی با ٢برد پیشتاز رقابتهای لیگ برتر باشد.
در دیگر دیدار هفته دوم تیم فولاد ماهان سپاهان که به دلیل لغو دیدارش در هفته نخست این اولین بازی این تیم در فصل جدید محسوب می شد،مدافع عنوان قهرمانی ١٢ بر ۴ مقابل میزبان خود شهرداری خوزستان به پیروزی رسید.
همچنین دیدار تیمهای نفت و گاز گچساران و انقلاب شیراز نیز نیمه تمام باقی ماند و نتیجه آن متعاقبا از سوی سازمان لیگ واترپلو اعلام خواهد شد.لازم به یادآوری است، بیست و دومین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه های کشور با شرکت ٧ تیم ؛ استخر انقلاب فارس، نفت و گاز امیدیه، فولاد ماهان سپاهان، کوثر گیلان، نفت و گاز گچساران، شهید شهبازی زنجان و شهرداری خوزستان از هفته گذشته آغاز شده است.

image_printپرینت مطلب