برنامه روز نخست ملی پوشان ایران در باکو

در روز نخست بازی‌های کشورهای اسلامی ملی پوشان شنا و واترپلوی به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی ۱۲ الی ۲۲ می( ۲۲ اردیبهشت الی اول خرداد ۱۳۹۶) در باکو آذربایجان برگزار می‌شود. این رقابت‌ها روز گذشته (جمعه) در ورزشگاه ملی باکو طی مراسمی افتتاح شد.

 

 

 

شنا : 

تیم ملی شنا ایران متشکل از ۵ شناگر در این رقابت‎ها حضور دارد که در روز نخست در سه ماده ۱۰۰ متر پروانه، ۵۰ متر قورباغه و ۴ در ۱۰۰ متر آزاد تیمی با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

در مرحله مقدماتی ۵۰ متر قورباغه ساعت ۱۰:۳۰ صبح آریا نسیمی شاد نماینده ایران با حریفان خود به رقابت می‌پردازد. در ادامه مهدی انصاری دیگر نماینده کشورمان از ساعت ۱۸:۳۰ عصر در مرحله نیمه نهایی ۱۰۰ متر پروانه به آب می‌زند. در پایان روز نخست این رقابت‌ها چهار نماینده کشورمان از ساعت ۱۹:۲۰ در فینال ماده ۴ در صد متر آزاد تیمی حضور پیدا می‌کنند. جمال چاوشی‌فر ، مهدی انصاری ، سینا غلامپور و بنیامین قره‌حسنلو چهار شناگر حاضر در ماده ۴درصد متر تیمی هستند.

برای مشاهده استارت لیست مرحله مقدماتی ۵۰ متر قورباغه کلیک کنید.

برای مشاهده استارت لیست مرحله نیمه نهای ۱۰۰ متر پروانه کلیک کنید.

برای مشاهده استارت لیست فینال چهار در صد متر آزاد تیمی کلیک کنید.

 

واترپلو :

تیم واترپلوی ایران متشکل از ۱۳ بازیکن در این دوره از بازی‌ها حضور دارد. رقابت‌های واترپلو از ساعت ۱۶:۳۰ با تقابل دو تیم ترکیه و اندونزی آغاز می‌شود. قضاوت این دیدار بر عهده مسعود رضوانی داور بین المللی ایران به همراه Arkadiy VOEVODIN از کشور روسیه است. در ادامه تیم ملی واترپلو ایران از ساعت ۱۸:۳۰ در مقابل آذربایجان میزبان این دوره از بازی‌ها به آب خواهد زد.

اسامی بازیکنان تیم‌های واترپلو حاضر در بازی‌های کشورهای اسلامی

استارت لیست دیدار دو تیم ایران و آذربایجان

 

 

انتهای پیام

 

 

 

image_printپرینت مطلب