برنامه زمانبندی اردوی تیم‌‌ملی واترپلو جوانان

جوانان واترپلوئیست ایران برای کسب آمادگی هرچه بیشتر پیش از مسابقات قهرمانی جوانان جهان قزاقستان، صبح و عصر در استخر 9دی شیرودی مشغول آماده سازی خود هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلو جوانان ایران از ۱۳ تا ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ به قزاقستان می‌رود تا در مسابقات قهرمانی جوانان جهان آلماتی حضور یابد. ملی‌پوشان ایران برای حضور پر قدرت در این مسابقات در طول تعطیلات نوروز هم با صلابت تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

واترپلوئیست های جوان ایران زیر نظر حمید شب انگیز از روز چهارشنبه (پنجم فروردین ۱۳۹۴) در استخر ۹دی شیرودی مشغول آماده سازی هستند. این اردو تا روز سه‌شنبه (۱۱ فروردین ۱۳۹۴) ادامه دارد. بر اساس گفته سرمربی تیم ملی بیشتر تمرکز این اردو بر روی مسائل تاکتیکی است. با توجه به تغییرات عمده واترپلو برای این مسابقات و برگزاری رقابت ها با پنج بازیکن (به جای شش بازیکن) مرور تاکتیک های مربوط به این سبک جدید در اولویت این اردو قرار دارد.

 

برنامه زمانبندی اردوی تیم ملی واترپلو جوانان:

هر روز هفته (۱۱-۵ فروردین ۱۳۹۴)

صبح: ۹:۳۰ تا ۱۲:۰۰ / عصر: ۱۷:۰۰ تا ۱۹:۰۰

کادر فنی: حمید شب‌انگیز (سرمربی) – دانیال خاکبان (مربی)

مکان: تهران – خیابان مفتح جنوبی – ورزشگاه شهید شیرودی – استخر بین المللی ۹دی

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.