برنامه مسابقات تیم ملی واترپلو اعلام شد / ایران در نخستین گام به مصاف اندونزی می رود

جلسه هماهنگی و قرعه کشی مسابقات واترپلو کاپ آسیا امروز در کویت برگزار شد و بر این اساس تیم ملی واترپلو کشورمان در نخستین مسابقه خود فردا به مصاف اندونزی خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، جلسه منیجر میتینگ و هماهنگی مسابقات واترپلو کاپ آسیا با حضور نمایندگان واترپلو کنفدراسیون شنای آسیا و ۵ تیم شرکت کننده در این رقابتها برگزار شد و هماهنگی های لازم در خصوص قوانین و نحوه برگزاری این مسابقات انجام شد.

بر این اساس مسابقات کاپ آسیا که جزو تورنمنت های مطرح آسیا به شمار می رود، بصورت دوره ای برگزار خواهد شد و در پایان تیمی که بیشترین امتیازات را کسب کند قهرمان مسابقات خواهد شد.

بر همین اساس این مسابقات از فردا شنبه ۵ فروردین آغاز می شود و روز ١۰ فروردین با معرفی تیم قهرمان به پایان خواهد رسید. تیم های شرکت کننده در این تورنمنت ۴ مسابقه برگزار خواهند کرد و روزانه ساعت ١٧ و ٣۰/١٨ به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

طبق قرعه کشی انجام شده تیم ملی واترپلو کشورمان در نخستین دیدار خود فردا شنبه ۵ فروردین به مصاف تیم اندونزی خواهد رفت.

تیم کشورمان بر اساس قرعه روز یکشنبه استراحت خواهد داشت و روز دوشنبه به مصاف تیم قدرتمند ازبکستان (قهرمان آسیا) خواهد رفت.

ملی پوشان واترپلو کشورمان در سومین روز مسابقات که بعد از ظهر سه شنبه برگزار خواهد شد به دیدار دیگر تیم قدرتمند این دوره از مسابقات یعنی قزاقستان می روند و در روز پایانی با تیم کویت میزبان این دوره از مسابقات پیکار خواهند کرد.

image_printپرینت مطلب