برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی کامل شد

با پایان دور گروهی سی و دومین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی مردان اروپا، تیم‌های اول تا چهارم هر گروه رقیبان خود را شناختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مرحله گروهی مسابقات واترپلو قهرمانی اروپا (بلگراد ۲۰۱۶) دیشب (جمعه) با پیروزی روسیه بر یونان در آخرین بازی تمام شد. در پایان این مرحله تیم‌های اسپانیا، صربستان، ایتالیا و مجارستان در گروه های A تا D اول شدند. طبق برنامه این رقابت‌ها در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات به صورت ضربدری برگزار می‌شود. تیم‌های اول هر گروه با تیم آخر گروه دیگر و تیم‌های دوم هر گروه با رتبه سوم گروه بعدی دیدار می‌کنند. بر همین اساس امروز و فردا (شنبه و یکشنبه) هشت دیدار حذفی در بخش مردان برگزار می‌شود. کار چهار تیم برتر چندان سخت نیست و با توجه به قرعه، تا حدودی می‌توان  چهره هشت تیم پایانی را حدس زد. شاید حساس ترین بازی این مرحله کرواسی – هلند و رومانی – یونان باشد که حتی در این مسابقات هم کرواسی و یونان یک سر و گردن از رقیب خود بالاتر هستند.

درصورت رخ ندادن اتفاقی غیر قابل پیش بینی چهار دیدار رویایی در مرحله یک چهارم برگزار می‌شود. مصاف اسپانیا  – یونان، صربستان – روسیه، ایتالیا – مونتنگرو و مجارستان کرواسی آرزوی هر واترپلودوستی است. این مرحله  بی نظیر خواهد شد.

 


 

رده بندی نهایی مرحله گروهی تیم ها  در سی و دومین دوره مسابقات قهرمانی مردان اروپا:

گروه A:

  1. اسپانیا- ۷ امتیاز
  2. مونتنگرو-۷ امتیاز
  3. هلند- ۳ امتیاز
  4. اسلوواکی- بدون امتیاز

 

گروه B:

  1. صربستان-۹ امتیاز
  2. کرواسی- ۶ امتیاز
  3. فرانسه- ۳ امتیاز
  4. مالت- بدون امتیاز

 

گروه C:

  1. ایتالیا- ۹ امتیاز
  2. رومانی- ۶ امتیاز
  3. آلمان – ۳ امتیاز
  4. گرجستان- بدون امتیاز

 

گروه D:

  1. مجارستان- ۷ امتیاز
  2. روسیه- ۶ امتیاز
  3. یونان- ۴ امتیاز
  4. ترکیه- بدون امتیاز

 

پ.ن: بر خلاف روال معمول مسابقات واترپلو، در وبسایت رسمی رقابت‌ها به برنده هر دیدار ۳ و  تساوی یک امتیاز تعلق گرفته است.

 

برنامه مسابقات مرحله یک  هشتمنهایی:

شنبه (۲۶ دی ۱۳۹۴)

  • اسپانیا– مالت
  • مونتنگرو –فرانسه
  • صربستان – اسلوواکی
  • کرواسی – هلند

 

یکشنبه (۲۷ دی ۱۳۹۴)

  • ایتالیا – ترکیه
  • گرجستان – مجارستان
  • رومانی – یونان
  • آلمان – روسیه

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.