برگزاری اردوی مشترک تیم شنای نیروهای مسلح ایران و تیم ارتش عمان

امیر سرتیپ دوم فولادی رئیس هیات شنای نیروهای مسلح از برگزاری اردوی مشترک تیم شنای نیروهای مسلح ایران و تیم ارتش عمان به مدت یک هفته از فردا(سه‌شنبه) در تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ امیر سرتیپ دوم  جمشید فولادی رئیس هیئت شنا نیروهای مسلح در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج گفت: در راستای تقویت و آماده سازی تیم شنای نیروهای مسلح کشورمان و برنامه‌های کمیسیون دوستی ایران و عمان و مراودات ورزشی بین نیروهای مسلح دو کشور، اردوی مشترک تیم نیروهای مسلح ایران و تیم ارتش لبنان از روز سه شنبه (۲۵ مهر۱۳۹۶) به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی در تهران برگزار می شود.

رئیس هیات شنای نیروهای مسلح  با اشاره به اینکه این اردوی مشترک به مدت یک هفته در چند مجموعه استخر تهران برگزار می شود، اظهار داشت: در پایان این اردوی مشترک، یک دوره مسابقه شنا در ۷ ماده  با حضور تیم های تیم منتخب نیروهای مسلح ایران، ارتش عمان، سپاه، بسیج، ناجا، کارکنان پایور نیروهای مسلح، نیروهای وظیفه، وزارت دفاع و ارتش برگزار می شود.

امیر فولادی درباره برنامه های هیات شنای نیروهای مسلح برای تقویت رشته شنا در بین نیروهای مسلح هم گفت: تا پایان سال برگزاری چندین دوره کلاس مربیگری در شته شنا و کلاس نجات غریق برای نیروهای مسلح برنامه ریزی شده است.

 

وی افزود: همچینن در تلاش هستیم با رایزنی با فدراسیون شنا، یک دوره کلاس مربیگری واترپلو نیز برگزار کنیم.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب